کد خبر : 1257373 | 13 مرداد 1394 ساعت 17:47 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

3 عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی

سه گزینه پیشنهادی فدراسیون اسکی برای عضویت در هیات رییسه حدود یک ماه است که احکام خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده اند.

3 عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در حالیکه برخی خبرها مبنی بر رد صلاحیت گزینه‌های پیشنهادی فدراسیون اسکی از طرف وزارت ورزش و جوانان به گوش می‌رسید سه عضو هیات رییسه این فدراسیون حدود یک ماه قبل حکم خود را دریافت کرده اند.

علی خلیلی، حجت الله دارابی و حلیم بردی شرعی سه عضو هیات رئیسه فدراسیون هستند که از تاریخ ١٥ تیر حکم خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده اند.

یک گزینه دیگر برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون ، نائب رئیس آقایان، کارشناس خبره و خزانه دار فدراسیون اسکی دیگر پست هایی هستند که باید در خصوص انتخاب مسئول آنها تصمیم گرفته شود.

خلیلی مدیر کل سابق استان آذربایجان غربی، حجت الله دارابی دکترای مدیریت استراتژیک ورزشی و مشاور وزیر ورزش و جوانان و رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان و حلیم بردی مدیر کل سابق دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان و نایب رییس سابق فدراسیون والیبال و سرپرست سابق فدراسیون اسکیت هستند.

چندی پیش میترا نوری نیز به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون انتخاب شد. نوری سابقه نایب رییسی فدراسیون هندبال را در سابقه خود دارد.

دیدگاه‌ها