کد خبر : 1257374 | 13 مرداد 1394 ساعت 17:47 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی را جذب کردم که اولویت آخرشان نبودیم

ویسی: برانکو من را به تمرینات دینامو برد

سرمربی استقلال‌خوزستان اعتقاد دارد که همشهری هایش از بازی این تیم برابر سپاهان در هفته اول لیگ‌برتر راضی بوده اند.

ویسی: برانکو من را به تمرینات دینامو برد
عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم که همشهری های ما درخوزستان از بازی تیم ما راضی بوده اند. البته ای کاش بازی خوب ما با نتیجه همراه می‌ شد اما حالا که این اتفاق نیفتاده سعی می‌ کنیم از بازی های بعدی عملکرد خوبمان با نتیجه همراه باشد.

او در مورد انتقادی که به تیمش به خاطر عدم استفاده از لیگ‌برتری می‌ شود هم گفت: من این موضوع را قبول دارم و حق می‌ دهم. خودم هم اعتقاد دارم که ما باید چند بازیکن لیگ‌برتری جذب می‌ کردیم. ما در بازی با سپاهان 4 کارت زرد گرفتیم که اگر بازیکنان ما کمی باتجربه تر بودند، این اتفاق نمی‌ افتاد.

سرمربی استقلال‌خوزستان ادامه داد: این را به هواداران می‌ گویم که بدانند ما سراغ چند بازیکن لیگ‌برتری رفتیم اما دو مشکل وجود داشت؛ یکی اینکه آنها رقم های بسیار بالایی به ما پیشنهاد می‌ دادند و نکته دوم این بود که آنها اولویت آخرشان استقلال‌خوزستان بود. کل تیم های لیگ را دور زدند و بعد می‌ خواستند با استقلال‌خوزستان قرارداد امضا کنند که من مخالفت کردم. بازیکن باید دلش بخواهد که با ما کار کند نه اینکه از روی اجبار به استقلال‌خوزستان بیاید.

او در مورد استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش هم گفت: خوبی بازیکن جوان انگیزه و دوندگی اش است. اگر یک بازیکن جوان اشتباهی کند، سعی می‌ کند خیلی زود با دوندگی آن را جبران کند. به همین دلیل من از حضور چنین بازیکنانی در تیمم کاملا راضی هستم.

ویسی در مورد رویارویی اش با پرسپولیس هم گفت: بازی بسیار حساسی برای هر دو تیم است. هر دو تیم جوان هستند و انگیزه زیادی دارند و مطمئن باشید کار برای پرسپولیس راحت نیست. این تیم قرار است به اهواز بیاید و در شرایط آب و هوایی خاص این شهر بازی کند و به همین دلیل کار راحتی ندارد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازگشت برانکو به لیگ ایران هم می‌ گوید: زمانی که برانکو سرمربی تیم‌ملی بود، من به تمرینات می‌ رفتم و از روی آن نت برداری می‌ کردم وقتی هم که برای کلاس های مربیگری به کرواسی رفته بودم، برانکو من را به تمرینات دیناموزاگرب برد، در کل فکر می‌ کنم برانکو در ایران کارنامه خوبی دارد و می‌ تواند موفق شود.

دیدگاه‌ها