کد خبر : 1257378 | 13 مرداد 1394 ساعت 17:52 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

ماتیوس: گوتزه و دراکسلر مناسب یووه نیستند

لوتار ماتیوس در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت هشدار داد که در فصل آتی، یوونتوس به دلیل جدایی ته وز، پیرلو و ویدال، قدرت فصل گذشته را نخواهد داشت و گوتزه و دراکسلر گزینه های خوبی برای جانشینی ستارگان جدا شده نیستند.

ماتیوس: گوتزه و دراکسلر مناسب یووه نیستند
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که فصل گذشته در ایتالیا دبل کرد و به فینال لیگ قهرمان نیز راه یافت، حالا با جدایی سه ستاره اصلی خود به نظر می رسد که قدرت چند فصل اخیرش را از دست بدهد. هرچند که آنها خدیرا، مانژوکیچ، زازا و دیبالا را خریداری کرده اند و قصد خرید گوتزه و دراکسلر را نیز دارند اما اسطوره فوتبال آلمان و بایرن، "لوتار ماتیوس"، با خوشبینی به یوونتوس فصل بعد نگاه نمی کند.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" گوتزه و دراکسلر بازیکنان جوان و خوبی هستند اما هرگز شخصیتی همچون یک قهرمان را ندارند. آنها را نمی توان با پیرلو و ویدال قیاس کرد. همیشه چیزی در آنها کم است و هیچگاه 100 درصد آماده نیستند.
گوتزه بازیکنی است که وقتی در تیم به مشکل برخورد می کند، توانایی تحمیل کردن خود به مربی را ندارد. برعکس ته وز، ویدال و پیرلو. فکر نمی کنم یوونتوس با جذب این بازیکنان، بتواند خلا ستارگان جدا شده خود را پر کند.

به عقیده من آلگری باید سیستم یوونتوس را تغییر دهد. آنها پیرلو و ویدال را از دست داده اند و در عوض خدیرا را در خط میانی به خدمت گرفته اند. بازیکنی که همین الان مصدوم است و توانایی های پیرلو و ویدال را هم ندارد.
یا بجای ته وز، مانژوکیچ را خریده اند که سبک بازیشان بسیار متفاوت است. فکر می کنم جدایی ویدال در یوونتوس فصل بعد مشهود خواهد بود. من بازی او را بسیار می پسندم و از نظر من او یک قهرمان واقعی است.
به بازی او در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان مقابل بارسا نگاه کنید، پس از دریافت کارت زرد، به نظر می آمد که ویدال تا انتهای بازی اخراج شود اما بسیار خوب و هوشمندانه، شکل بازی خودش را مدیریت کرد و تا انتها برای تیمش جنگید. ویدال در بایرن هم خواهد درخشید. او یک رهبر در میانه زمین است. بازیکنی که هم در دفاع و هم در حمله مفید و موثر است."

دیدگاه‌ها