کد خبر : 1257385 | 13 مرداد 1394 ساعت 18:10 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

رجب زاده بهترین گلزن دربی اصفهان

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن این شانس را دارد تا با گلزنی در شهرآورد شماره 54 فوتبال اصفهان باز هم رکورد خودش را بهبود ببخشد.

رجب زاده بهترین گلزن دربی اصفهان
به گزارش "ورزش سه" با غیبت احتمالی قاسم حدادی‌فر در بازی روز جمعه ذوب‌آهن و سپاهان تمام نگاه‌ها در میانه میدان ذوب‌آهن به مهدی رجب‌زاده دوخته شده که دست بر قضا یک رکورد بسیار خوب هم در تقابل مستقیم ذوب‌آهن و سپاهان دارد.
رجب‌زاده که امروز با یکی از سایت‌ های خبری هم مصاحبه‌ای داشته و با تردید در مورد بهترین گلزن شهرآورد اصفهان صحبت کرده است در تاریخ شهرآورد اصفهان تا به امروز 5 گل در جریان رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رسانده و در حقیقت بهترین گلزن این بازی است.

از طرف دیگر محرم نویدکیا و ادموند بزیک هم با 4 گل در تعقیب رجب‌زاده هستند که هر دو نفر شانسی برای حضور در بازی روز جمعه ندارند و این شانس برای رجب‌زاده ایجاد شده تا رکورد خودش را بهبود بخشد.
البته در بعضی از منابع محرم نویدکیا هم 5 گله اعلام شده ولی گل رسول نویدکیا در بازی برگشت لیگ پنجم که در ورزشگاه نقش جهان به ثمر رسید به نام محرم ثبت شده و در حقیقت کاپیتان باتجربه سپاهان در شهرآورد 4 گله است.
البته محرم نویدکیا در شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی در سال 1382 یکی از پنالتی‌های تیمش را وارد دروازه ذوب‌آهن کرده است و رجب‌زاده هم در بازی دوستانه دو تیم در سال 91 دروازه سپاهان را باز کرده ولی این دو گل در آمار رسمی ثبت نمی‌شود و در حال حاضر محرم 4 گله در تعقیب رجب‌زاده 5 گله است

دیدگاه‌ها