کد خبر : 1257397 | 13 مرداد 1394 ساعت 18:11 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

مورینیو: رابطه ام با آبراموویچ خیلی بهتر شده

ژوزه مورینیو سال 2007 با وجود کسب دو عنوان قهرمانی انگلیس با چلسی، توسط مالک این باشگاه "رومن آبراموویچ"، از کار برکنار شده بود.

مورینیو: رابطه ام با آبراموویچ خیلی بهتر شده
به گزارش "ورزش سه"، مورینیو سپس به اینتر و رئال رفت و در این دو باشگاه نیز عناوین متعدد قهرمانی را جشن گرفت. او سال 2013 پس از یک فصل کابوس وار با رئال، بار دیگر به چلسی بازگشت و پس از یک سال بدون جام،موفق شد فصل گذشته این تیم را به قهرمانی لیگ برتر انگلیس و نیز جام اتحادیه هدایت کند.

مورینیو در مصاحبه با اسکای اسپورتس در مورد کیفیت رابطه اش با آبراموویچ گفت:" در مقطع اول حضورم در چلسی، ارتباطم با آبراموویچ خیلی خوب بود اما نمی توانم کتمان کنم که بر سر یکسری مسائل باهم اختلافاتی داشتیم.حالا دیگر آن مشکلات را هم باهم نداریم و روابطمان بسیار بهتر از گذشته شده است.

وقتی سال 2013 رئال را ترک کرده و دوباره به چلسی برگشتم، آبراموویچ از من خواست تا تیم را برای کسب عناوین قهرمانی مهیا کنم. سال اول تقریبا به کسب قهرمانی در انگلیس و لیگ قهرمانان نزدیک شدیم اما توفیقی کسب نکردیم اما فصل گذشته سرانجام به هدفمان رسیده و در دو جبهه قهرمان شدیم. حالا در سال سوم، امیدواری ها برای تداوم این موفقیت بیشتر نیز شده اند."

دیدگاه‌ها