کد خبر : 1257402 | 13 مرداد 1394 ساعت 19:16 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم بهترین قضاوت قهرمانی باشد

شجاعی: چمن ورزشگاه انزلی، علف بود

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان از داوری محسن قهرمانی در دربی اصفهان اظهاار بی اطلاعی کرد.

شجاعی: چمن ورزشگاه انزلی، علف بود
به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی در رابطه داوری محسن قهرمانی در دربی این هفته اصفهان گفت: من در جریان نبودم که ایشان به عنوان داور این بازی انتخاب شد، در حقیقت تصور می کرد داورها روز چهارشنبه اعلام می شوند، آقای قهرمانی هم داور بسیار خوبی بود که آن مسائل پیش آمد، ما همانطور که نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که ایشان محروم شد، در حال حاضر هم اطلاع کاملی نداریم از اینکه ایشان بخشیده شدند. احتمالا تصمیم گرفته شد که ایشان به ادامه داوری بپردازند، بهرحال ما مشکلی نداریم و امیدواریم ایشان یکی از بهترین سوت هایش را در این بازی بزند.

وی در رابطه با دربی اصفهان گفت: طبیعی است که این بازی هم مانند دیگر بازی های لیگ سه امتیازی است، ما تمام تمرکزمان روی گرفتن سه امتیاز این بازی گذاشتیم و برای مان این مهم است که بتوانیم با ارائه یک بازی بابرنامه، پیروز میدان باشیم.

سرپرست ذوبی ها در رابطه با دیدار گذشته این تیم در مقابل ملوان گفت: بهرحال هربازی برد و باخت دارد و طبیعی است که هر تیمی می تواند یک بازی را هم ببازد، البته در این بازی هم دیدند که نیمه اول این بازی کاملا یکرفه بود و در برنامه نود هم دیدیم که دفاع تیم ما کار خاصی نکرد و بازیکن ملوان قبل از ضربه خوردن خود را به زمین انداخت، ما می توانستیم در این بازی دو سه گل به حریف بزنیم اما این اتفاف نیفتاد.

شجاعی ادامه داد: البته بزرگترین عیب این بازی نیز چمن ورزشگاه بود، در شب جلسه عنوان کردیم که باید چمن کوتاه شود که گفتند ما دو روز پیش چمن را کوتاه کردیم در حالی که ما فهمیدیم این کار را نکردند، البته چمن که چه عرض کنم، بهتر است بگویم علف. تیم ما روی زمین خوب کار می کرد که با آن وضعیت زمین نتوانستیم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها