کد خبر : 1257403 | 13 مرداد 1394 ساعت 19:25 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته داوران نقشی در تصمیم‌گیری‌های کلان نداشت

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: کمیته داوران هیچ نقشی درتصمیمات کلان داوری فوتبال ایران ایفاء نمی‌کرد.

کمیته داوران نقشی در تصمیم‌گیری‌های کلان نداشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هدایت‌الله ممبینی در مورد انصراف مسعود مرادی از عضویت در کمیته داوران گفت:‌ مرادی از سرمایه‌های داوری کشور است و می‌توانست با تجربیاتش در کمیته داوران به فوتبال ما کمک کند.

وی در مورد اینکه خودش هم از حضور در کمیته داوران ناراضی است گفت:‌ بله من هم از حضور در کمیته دواران کنارگیری کردم. تصمیمات بزرگ باید قانونمند باشد اما کمیته داوران هیچ نقشی در انتخاب رئیس پارتمان داوری نداشت و هیچ مشورتی هم با ما برای انتخاب رئیس دپارتمان با ما نشد. به هر حال اکنون اسدی، اصفهانیان و عنایت با هم هماهنگ هستند. با این حال من دوست ندارم هیچگونه تنشی در فوتبال و داوری به وجود بیاید و هر کمکی که از دستم بر بیاید برای داوری و کمیته داوران انجام می‌دهم و به عنوان ناظر و مدرس در خدمت جامعه داوری هستم.

ممبینی در مورد چالش بین کمیته و دپارتمان داوری که از فصل گذشته پیش آمده بود، گفت:‌ کمیته و دپارتمان داوری فقط چینش داوری نیست. کمیته باید بتواند در استعدادیابی، پرورش و آموزش داوران فعال عمل کند اما به نظر من در کار کمیته داوران جدیتی در این امر دیده نمی‌شد من مشکلی با مسعود عنایت نداریم اما می‌گویم هرکاری باید از مسیر قانونی انجام شود. انتخاب رئیس دپارتمان داوری خارج از مسیر قانونی کار درستی نبود. ما هم اگر کسی را می‌خواستیم به عنوان رئیس دپارتمان انتخاب کنیم قطعاً از بین اهالی داوری انتخاب می‌کردیم.

دیدگاه‌ها