کد خبر : 1257407 | 13 مرداد 1394 ساعت 18:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

میراندا: هدف اینتر کسب سهمیه CL است

اینتر که فصل گذشته در سری آ با اختلاف 32 امتیاز نسبت به یوونتوس هشتم شد و نتوانست سهمیه لیگ اروپا را نیز کسب کند، تابدینجای فصل نقل و انتقالات برای تقویت خود، خریدهای خوبی انجام داده است.

میراندا: هدف اینتر کسب سهمیه CL است
به گزارش "ورزش سه"، یکی از این خریدهای ارزشمند اینتر، "میراندا"، مدافع برزیلی 32 ساله است که پس از چند فصل درخشان در اتلتیکو مادرید، ترجیح داد به پیشنهاد اینتری ها پاسخ مثبت بدهد.

میراندا امروز در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد علت پیوستنش به اینتر و اهداف این باشگاه در فصل آتی گفت:" دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد اینتر تصمیم ساده ای بود؛ چرا که اینتر باشگاه بزرگی است. مانچینی هم به عنوان یک مربی سطح بالا، در تصمیم من برای پیوستن به اینتر نقش مهمی داشت. من همه تلاشم را برای بازگرداندن اینتر به جاده موفقیت به کار خواهم بست و هر چه در توان دارم را برای این تیم خواهم گذاشت.

حالا در کنار مدافعان جدیدی باید بازی کنم؛ مدافعانی که هر کدام خصوصیات و ویژگی های متفاوتی دارند اما تصور می کنم پس از انجام چند بازی، به هماهنگی های لازم خواهیم رسید. ارزیابی من تا بدینجای حضورم در اینتر، نسبت به آینده این تیم مثبت است.
هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و اگر بتوانیم قهرمان شویم که عالی خواهد شد. باید در این زمینه مثبت فکر کرد. درست است که ما در همه بازی های پیش فصل شکست خورده ایم اما اینها اهمیتی ندارند و صرفا بازی هایی تدارکاتی هستند."
میراندا همچنین ابراز علاقه کرد تا فلیپه ملو، مدافع برزیلی گالاتاسرای نیز به اینتر ملحق شود.

 

دیدگاه‌ها