کد خبر : 1257410 | 13 مرداد 1394 ساعت 19:59 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: امیدوارم ما و تأسیسات فینالیست شویم

بازیکن تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: امیدوارم تأسیسات دریایی و القادسیه کویت به فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا راه یابند.

طاهری: امیدوارم ما و تأسیسات فینالیست شویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد طاهری در خصوص پیروزی القادسیه مقابل نماینده قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: ما می‌دانستیم که بازی سختی مقابل نماینده قرقیزستان داریم. آنها مقابل تیم ژاپن به تساوی 2 بر 2 دست یافته بودند و خدا کمک کرد در این دیدار توانستیم پیروز زمین را ترک کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازی کردن مقابل ایرانی‌ها در یک تیم دیگر و همچنین مقابل تماشاگران اصفهانی سخت نیست، گفت: خیلی سخت است که مقابل بازیکنان و دوستان خود قرار بگیری، مقابل بازیکنانی که جزو بهترین‌های دنیا هستند اما به هر حال شرایط حرفه‌ای به‌ گونه‌ای بود که به القادسیه پیوستم امیدوارم که نماینده خوبی برای بازیکنان ایرانی باشم و پرچم‌مان را بالا نگه دارم.

وی ادامه داد: من زمانی در تیم الریان مقابل منصوری قرار گرفتم که حتی گل هم زدم اما خوشحالی نکردم حالا هم به همین شکل است اگر در بازی فینال دوباره مقابل تأسیسات قرار بگیریم و گل بزنم به هیچ عنوان خوشحالی نمی‌کنم.

بازیکن القادسیه در مورد اینکه آیا شرایط تیمش خوب است یا خیر، یادآور شد: من مدت زیادی در کنار تیم نبودم و یک هفته است که با آنها تمرین می‌کنم. آنها کمک زیادی به من کردند و لطف داشتند که همه شرایط را فراهم کردند و احترامم را نگه داشتند.

وی در مورد اینکه از گیتی‌پسند جدا شد و به منصوری پیوست و گفت: من قصد داشتم شرایط بازی داشته باشم و بازی کردن برایم بسیار مهم بود به همین دلیل هم به منصوری رفتم و امیدوارم که انتخاب درستی کرده باشم.

طاهری در مورد اینکه آیا مسئولان القادسیه پیشنهادی برای حضور در فصل آینده این تیم داده‌اند، گفت: با من صحبت‌هایی کرده‌اند اما در پاسخ به آنها گفتم که فعلاً قرارداد دارم به هر حال باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود من به آنها گفته‌ام که تا آخر لیگ با منصوری قرارداد دارم.

بازیکن القادسیه یادآور شد: جا دارد از همه مردم اصفهان تشکر کنم 3 سال در فولاد ماهان و 2 در گیتی‌پسند بازی کردم و واقعاً همواره مردم به من لطف داشتند و هیچ وقت این محبت آنها را فراموش نمی‌کنم شاید روزی دوباره به اصفهان بازگردم.

ملی‌پوش در حالی که از حضور خسوس در سالن مطلع نبود درباره بازگشت او گفت: امیدوارم که مسئولان هرچه زودتر در مورد تیم ملی تصمیم بگیرند من نمی‌دانم که چرا خسوس دیر به ایران آمد اما مهم این است که هرچه زودتر تصمیم گرفته شود.

طاهری افزود: امیدوارم تأسیسات و القادسیه به فینال رقابت‌ها راه یابند.

دیدگاه‌ها