کد خبر : 1257425 | 13 مرداد 1394 ساعت 21:39 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان: زمان بازگشت فغانی مشخص نیست

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در باره زمان پایان محرومیت علیرضا فغانی گفت: زمان بازگشت فعانی مشخص نیست و فعلا نمی تواند داوری کند.

اصفهانیان: زمان بازگشت فغانی مشخص نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، کمیته داوران فدراسیون فوتبال فهرست داوران قضاوت کننده در هفته دوم رقابت های لیگ برتر را درحالی اعلام کرد که نامی از علیرضا فغانی در بین اسامی داوران نیست.فریدون اصفهانیان درخصوص استفاده نکردن از فغانی اظهار داشت:فغانی یکی از داورهای خوب کشور است اما با توجه به اتفاقاتی که در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در تبریز رخ داد او فعلا نمی تواند داوری کند.

وی افزود: البته این تصمیم طبق قوانین و آیین نامه های موجود گرفته شده است و تصمیمی شخصی نیست. بر اساس آرای بدست آمده فغانی نمره کافی برای قضاوت را کسب نکرده است و نمی توانیم از او استفاده کنیم.رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سووال که چه زمانی محرومیت فغانی به پایان می رسد نیز گفت: محرومیت داوران اعمال می شود اما هیچ وقت اعلام نمی شود، یعنی رسانه ای نمی شود.

همچنین بر اساس تصمیم اعضای کمیته داوران محرومیت محسن قهرمانی که دو فصل قبل از چرخه داوری کنار گذاشته شد تمام شده و از او بار دیگر برای قضاوت در لیگ برتر دعوت بعمل آمده است.اصفهانیان درخصوص بازگشت این داور اضافه کرد: محرومیت این داور تمام شده و او دردوره های آموزشی و تست آمادگی پیش از آغاز فصل داوران شرکت و نمرات قابل قبولی نیزکسب کرد.وی افزود: قهرمانی یکی از داورهای خوب ایران است از این رو دراین فصل از او استفاده خواهیم کرد.رییس کمیته داوران تاکید کرد: قهرمانی هیچ مشکلی ندارد و به طور حتم از او قضاوت های خوبی دراین فصل شاهد خواهیم بود.

اصفهانیان درپاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه آیا سپردن قضاوت شهرآورد حساس اصفهان به این داور در نخستین حضورش پس از دو سال به دور از منطق نیست، عنوان کرد: فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید او توانایی و ظرفیت بالایی در قضاوت دارد علاوه بر این بسیار آماده است و به طور حتم از قضاوت این دیدار حساس به خوبی برخواهد آمد.

دیدگاه‌ها