کد خبر : 1257438 | 13 مرداد 1394 ساعت 22:40 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی رئال مقابل تاتنهام در آئودی کاپ

رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام، به دیدار نهایی رقابت های چهارجانبه آئودی کاپ راه پیدا کرد.

پیروزی رئال مقابل تاتنهام در آئودی کاپ
به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که گرت بیل مقابل تیم سابقش موفق به گلزنی شد، رئالی ها با دو گل شاگردان مائوریسیو پوچتینو را شکست دادند تا حریف بایرن یا میلان در دیدار نهایی آئودی کاپ شوند.
دو تیم بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی خطرات جدی روی هم به وجود آوردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

در ادامه رئالی ها بر بازی مسلط تر شدند و سرانجام در دقیقه 37 به گل برتری رسیدند. ایسکو بعد از عبور از کایل واکر، یا یک ارسال دیدنی، خامس رودریگز را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره کلمبیایی هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

1034676

در دقایق باقی مانده نیمه اول، تاتنهام توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست از این برتری استفاده کند و بازی در این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم، دو تیم در مجموع 5 تعویض انجام دادند که تا اندازه ای روی روند بازی تاثیر منفی داشت. در ادامه دو تیم نمایش متعادلی داشتند تا اینکه در دقیقه 79، گرت بیل برتری رئال را به دو گل افزایش داد. ستاره ولزی روی اشتباه بازیکن حریف صاحب توپ شد و در حالی که دو بازیکن تاتنهام را پیش رو داشت، با یک ضربه تماشایی، دروازه این تیم را باز کرد.

1034679

در 10 دقیقه پایانی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و رئال در نهایت با همان دو گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها