کد خبر : 1257444 | 13 مرداد 1394 ساعت 23:10 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: تجربه خوبی بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شکست برابر کره جنوبی تجربه خوبی بود و یاد گرفتیم که نباید تیم‌ها را دست کم بگیریم.

اکبری: تجربه خوبی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پیمان اکبری پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر کره جنوبی در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم کره تبریک می‌گوییم ما در ست‌های دوم، سوم و چهارم اشتباهاتی داشتیم و باختیم سرویس‌های خوبی زدیم اما امروز کره‌ایی‌ها دریافت خوبی داشتند در حمله اول هم کره جنوبی بهتر بود و به همین دلیل ما باختیم.

وی ادامه داد: از باخت خوشحال نیستم اما شکست در این مرحله بهتر از باختن در مرحله حذفی است. فکر می‌کنم بازی‌های قبلی ملاک خوبی برای مقایسه نباشد و باخت برابر ایران برای کره جنوبی مهم نبود و به همین دلیل آنها راحت بازی می‌کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما در دریافت مشکل نداشتیم اما اشتباهات فردی زیادی داشتیم و خیلی تلاش کردیم که آنها را برطرف کنیم اما موفق نشدیم.

اکبری ادامه داد: شاید بازیکنان فکر می‌کردند امروز هم پیروز می‌شوند فکر می‌کنم تجربه خوبی بود و یاد گرفتیم که نباید حریف را دست کم بگیریم و باید تا آخرین لحظه بجنگیم کره همیشه از قدرت‌های آسیا بوده و آنها تجربه حضور در لیگ جهانی را دارند.

وی با بیان اینکه باید بازیکنان را از نظر روحی ریکاوری کنیم، عنوان کرد: بازیکنان امروز بسیار تلاش کردند اما تیم کره از اشتباهات ما استفاده کرد و به موفقیت رسید. در بازی بعدی باید به مصاف استرالیا برویم که نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی‌ می‌شناسیم. آنها حمله‌های خوبی دارند و اکثر توپ‌ها به بازیکن شماره 6 ختم می‌شود. ما سعی می‌کنیم با سرویس‌های هدف‌دار کاری کنیم توپ به این بازیکن نرسد. مطمئن هستم مقابل استرالیا شرایط‌مان بهتر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه باشگاه‌های زیادی زحمت می‌کشند تا تیم ملی آماده شود، گفت: ایران پتانسیل خوبی دارد و در بازیکن‌سازی خوب کار می‌کند.

اکبری با اشاره به عملکرد داوری در این مسابقه اظهار داشت: نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم کره‌ای‌ها جنگ روانی ایجاد کردند و بازیکنان ایران تمرکزشان به هم خورد. داوران خط هم چند اشتباه داشتند اما در کل به داوری نباختیم.

دیدگاه‌ها