کد خبر : 1257466 | 14 مرداد 1394 ساعت 01:09 | 49.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیروزی پرگل بایرن مقابل میلان در آئودی کاپ

بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل میلان، حریف رئال در دیدار نهایی رقابت های آئودی کاپ شد.

پیروزی پرگل بایرن مقابل میلان در آئودی کاپ
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که چند روز قبل در دیدار سوپرکاپ آلمان مقابل ولفسبورگ شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل روسونری، با ارائه نمایشی برتر، به یک پیروزی پرگل رسیدند.
در ابتدای بازی بایرنی‌ها توپ و میدان را در دست گرفته و بی وقفه حمله می‌کردند. دقیقه 10 آرتور ویدال تازه وارد در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت شد، اما توپش با اختلاف کمی به اوت رفت.
دقیقه 18 باز هم ویدال روی سر همه بلند شد تا سانتر بواتنگ را تبدیل به گل کند، اما دروازه‌بان میلان دروازه تیمش را نجات داد. بالاخره حملات باواریایی‌ها به ثمر نشست و دقیقه 23 خوان برنات که روی پاس دوگلاس کاستا حرکتی را از سمت چپ زمین آغاز کرده بود، موفق شد تیمش را 1 بر 0 پیش بیندازد.

1034688

تنها پنج دقیقه بعد باز هم برنات بود که می‌توانست موقعیت خطرناکی که هویبرگ و کاستا ایجاد کرده بودند را تبدیل به گل دوم تیمش کند، اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه 36 رافینیا موقعیتی را برای ویدال به وجود آورد، اما ضربه سر این بازیکن هم به تیر دروازه میلان برخورد کرد. ایتالیایی‌ها در این نیمه تنها صاحب یک ضربه آزاد در دقایق پایانی بازی شدند که هوندا آن را به دیواره دفاعی کوبید.
با آغاز نیمه دوم بایرن باز هم به بازی هجومی و سرعتی خود ادامه داد و در همان ابتدا روده لواندوفسکی را که در موقعیت بسیار خوبی ایستاده بود پا به توپ کرد، اما داور مسابقه آفساید این مهاجم لهستانی را اعلام کرد. دقیقه 55 زاپاتا چسبیده به محوطه جریمه میلان توماس مولر را با خطا متوقف کرد که داور یک ضربه آزاد به سود بایرن اعلام کرد. آلونسو پشت این ضربه ایستاد، اما شوتش خطری روی دروازه حریف ایجاد نکرد و به بیرون رفت.

1034689

دقیقه 74 ماریو گوتزه روی پاس لواندوفسکی توپ را به گوشه سمت چپ دروازه میلان چسباند تا اختلاف به 2 گل برسد. 10 دقیقه بعد مولر نزدیک به محوطه جریمه میلان لواندوفسکی را صاحب توپ کرد که او بی‌درنگ به گوشه بالای دروازه شوت کرد و به این ترتیب بایرن به گل سوم رسید.

1034691


حریف ایتالیایی در طول نود دقیقه حتی یک بار هم موفق نشد خطری روی دروازه آلمانی‌های میزبان ایجاد کند و در نهایت این مسابقه با نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها