کد خبر : 1257497 | 14 مرداد 1394 ساعت 09:41 | 33.4K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی: انگیزه‌ام در بازی استقلال دو برابر است

در پیروزی ملوان مقابل ذوب آهن دروازه‌بان ملوان آنقدر نقش پررنگی داشت که به عنوان بهترین دروازه‌بان هفته نیز انتخاب شد. سید حسین حسینی که برای اولین بار از ملوان به تیم ملی بزرگسالان ایران رسید به درخشش خود درون دروازه ملوان ادامه می‌دهد.

حسینی: انگیزه‌ام در بازی استقلال دو برابر است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا سید حسین حسینی، درباره آغاز فصل گفت: با توجه به اینکه تیم ما دیر شروع کرده بود و بسیاری از زمان بدنساری را از دست داده بودیم از لحاظ بدنی هم صد درصد آماده نبودیم ولی با تلاش کادر فنی و بازیکنان توانستیم تیم خوب ذوب آهن را شکست دهیم و لیگ را با روحیه شروع کنیم و آغاز خوبی برای ملوان امسال بود. پس از گذراندن اردوی تیم ملی فقط چهار روز استراحت کردم و در شیراز با مربی بدنساز خودم تمرین کردم چون می‌خواهم یکی از بهترین‌ها شوم به همین دلیل از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و جا دارد از آقای محمد حبیبی تشکر کنم و همچنین امیر قلعه‌نویی که به من اطمینان کردند و امیدوارم در ادامه فصل روند رو به رشد خود را ادامه دهم.

وی ادامه داد: در مورد بازی با ذوب آهن هم تلاش همه بازیکنان تیم بود که برد هفته اول به دست آمد و منم کوچکترین نقش را در این پیروزی داشتم. دعوت شدن به تیم ملی در روحیه من نقش بسزایی داشت و برای همین تلاشم را بیشتر می‌کنم تا بتوانم با بازی‌های خوبی که برای ملوان انجام می‌دهم باز هم به تیم ملی دعوت شوم. تمام سعی من انجام بازی‌های خوب برای ملوان است تا جایگاهم را در تیم ملی ثابت کنم.

دروازه‌بان ملوان درباره تقابل با رحمتی و همبازی بودن با سرگی پاشنکو گفت: استقلال تیمی بود که برایش احترام قائلم و هوادارانش همیشه به من لطف داشتند و پس از اینکه سرباز شدم به ملوان آمدم، رحمتی یکی از دوستان خیلی خوب من هستند ولی من انگیزه دو برابر برای این دیدار دارم و می‌خواهم خودم و توانایی‌هایم را نشان دهم. من از پاشنکو کمال تشکر را دارم چون واقعا بازیکن حرفه‌ای است و هم از لحاظ رفتاری و فنی روی من تاثیر بسزایی داشته است، به شخصه از هر لحاظی خیلی چیزها از سرگئی یاد گرفتم خیلی به من گفته بودند که با حضور پاشنکو شاید دچار مشکل شوم ولی همیشه داشتن رقیب بزرگ باعث پیشرفت فنی می‌شود و مطمئنم که هر دو در کنار هم رشد فنی خوبی داشته باشیم. من هیچ مشکلی با پاشنکو ندارم و می‌توانیم هر دو به ملوان کمک کنیم.

حسینی در پایان گفت: من خیلی دوست دارم در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کنم و تمام تلاشم را برای تحقق این امر انجام خواهم داد و حتما به لژیونر شدن فکر می‌کنم ولی تمام اینها با تلاش و خواستن و تمرین کردن و برنامه داشتن امکان‌پذیر است. امسال شرایط ملوان خیلی به ریخته بود و اصلا خوب نبود و آقای عباسی از باشگاه تراکتور با من تماس گرفتند و گفتند که باید برگردی و تصمیم نهایی را بگیر و من جواب دادم که به خاطر مردم و هواداران دوست داشتنی ملوان در این تیم می‌مانم و تا سال آینده باید ببینیم که خدا چه می‌خواهد و در اینجا از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که به من لطف دارند و من هم همه سعی و تلاشم را می‌کنم که امسال دلشان را شاد کنم، امیدوارم که امسال بتوانیم هوادارانمان را شاد کنیم .

دیدگاه‌ها