کد خبر : 1257499 | 14 مرداد 1394 ساعت 09:50 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان به مذاکرات اضافه می‌شود

«خسوس» هنوز دستش را رو نکرده است

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز «خسوس کاندلاس» جزئیات درخواستش برای ادامه همکاری با تیم ملی را اعلام نکرده است، گفت: با حضور کفاشیان مذاکره با خسوس را پیش خواهیم برد.

«خسوس» هنوز دستش را رو نکرده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر سید رضا افتخاری، درباره بازگشت خسوس کاندلاس به ایران برای تماشای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بعد از اینکه خسوس وارد ایران شد، خودم به استقبالش رفتم و بلافاصله از فرودگاه امام خمینی (ره) به اصفهان رفتیم. ما بعد از ارزیابی جام باشگاه‌ها با خسوس برای ادامه کار در تیم ملی مذاکره خواهیم کرد. او در گام اول برنامه تیم ملی و لیگ را از من خواست که آنها را به وی دادم.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: حالا باید ببینیم جزئیات مذاکره به کجا خواهد کشید. من مذاکره با خسوس را به امروز چهارشنبه موکول کرده ام تا علی کفاشیان هم به اصفهان بیاید. البته ویزای خسوس فرودگاهی صادر شده و او باید یکشنبه هفته آینده به اسپانیا برگردد. اگر مذاکره با او در اصفهان تمام نشد، بعد از جام باشگاه‌ها به تهران می‌آییم و روزهای شنبه و یکشنبه کار را نهایی خواهیم کرد.

افتخاری درباره اینکه درخواست خسوس برای ادامه همکاری چیست، گفت: خسوس هنوز دستش را رو نکرده است و سر جزئیات حرفی نزده ایم ولی او برای ادامه همکاری اظهار علاقه کرده است. او چند ماه پیش به خاطر بیماری همسرش و یکسری از کارهای شخصی و همچنین برنامه‌های آموزشی به اسپانیا برگشت. همه این عوامل دست به دست هم داد که چند ماه در ایران نباشد.

رئیس کمیته فوتسال در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا در اینصورت و با وجود اعلام قبلی، در صورت قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا وحید شمسایی دیگر سرمربی تیم ملی نخواهد شد؟» گفت: اگر خسوس قبول کند که در تیم ملی به کارش ادامه بدهد، بله، شمسایی دیگر سرمربی نمی‌شود. من از اول هم گفته بودم اگر خسوس به ایران بر نگردد شمسایی سرمربی خواهد شد!

دیدگاه‌ها