کد خبر : 1257504 | 14 مرداد 1394 ساعت 09:58 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصوبات هیأت مدیره راه‌آهن اعلام شد

سخنگوی هیات مدیره راه آهن از مصوبات هیات مدیره باشگاه راه آهن کریستال خبر داد.

مصوبات هیأت مدیره راه‌آهن اعلام شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ محمد محمودی گفت:سومین نشست هیات مدیره باشگاه عصر سه شنبه در دفتر هلدینگ برگزار شد و در خصوص مواردی که در دستور جلسه قرار داشت بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم گردید.

او ادامه داد: در بحث انتخاب مشاورین هیات مدیره، عبدالصمد ابراهیمی به عنوان مشاور حقوقی انتخاب گردید که با حفظ سمت های خود در باشگاه و هلدینگ یزدان، درباره مسایل حقوقی با هیات مدیره هم همکاری خواهد داشت.

گزینه های مشاورین فرهنگی و مدیریت ورزش بانوان هم معرفی و مقرر شد با آنها نشست های لازم برگزار گردد.
وی ادامه داد: آیین نامه های انضباطی، کمیته فنی و پاداش ها و چارت موقت باشگاه از سوی مدیرعامل و مدیر امورحقوقی ارایه و مقرر گردید اعضای هیات مدیره پس از مطالعه، در خصوص آنها در جلسه بعدی رای گیری و اتخاذ تصمیم نمایند.

محمودی در خصوص وضعیت تیم های پایه افزود: خوشبختانه مالک هلدینگ یزدان شخصا بیشترین توجه را به زیر ساخت های فنی دارد و تنها حوزه ای که در کنار هیات مدیره و عوامل اجرایی بر آن نظارت مستقیم می نماید همین حوزه آکادمی و پایه هاست. در این نشست رزومه گزینه ها بررسی و محمود بیداریان مربی با سابقه تیم های رده های سنی تیم های ملی کشور به عنوان مدیرآکادمی و تیم های پایه تعیین و معرفی شد.

سخنگوی هیات مدیره راه آهن کریستال ادامه داد: ارایه بودجه یک ماهه باشگاه، بررسی وضعیت راه اندازی تیم های سایر رشته ها، بررسی و تنظیم بودجه یکساله باشگاه از دیگر مواردی بود که در دستور جلسه قرار داشت و مدیرعامل به ارایه آنها پرداخت.چگونگی عقد قرارداد با ورزشگاههای محل برگزاری بازی ها، تمرین تیم بزرگسالان و تیم های پایه هم مطرح و تصمیم گیری شد.

محمودی درپایان اظهار داشت: مقررگردید مدیرعامل نسبت به انتخاب سریع پرسنل و اعضای اجرایی زیر مجموعه خود اقدام نماید و هیات مدیره و مالک باشگاه راه آهن کریستال هم حمایت همه جانبه خود از تیم فوتبال باشگاه و کادرفنی را اعلام کردند.

دیدگاه‌ها