کد خبر : 1257505 | 14 مرداد 1394 ساعت 10:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

باید سخت‌ترین تصمیم دوران مربی‌گری‌ام را بگیرم

طلایی: نگرانی من از طولانی‌بودن مسیر است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: با انتخاب از بین یکی از کشتی‌گیران وزن 55 کیلوگرم باید سخت‌ترین تصمیم دوران مربی‌گرم‌ام را بگیرم.

طلایی: نگرانی من از طولانی‌بودن مسیر است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمد طلایی، درباره شرایط آزادکاران جوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: هر کاری که از دست ما در این مدت برمی‌آمده است انجام داده‌ایم و هرچه در توانمان بوده است به اجرا گذاشته‌ایم و همه چیز به روز مسابقه برمی‌گردد.

وی درباره نهایی شدن ترکیب تیم ملی گفت: در 7 وزن تکلیف نفرات اعزامی مشخص شده است و تنها گره ما در 55 کیلوگرم است. نامجومطلق در انتخابی تیم ملی تمام حریفانش را شکست داد، اما در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، اما کشتی‌گیر با اخلاق و با انضباطی است. در مقابل صابر خانجانی از کشتی‌گیران باتجربه ماست که سال گذشته مدال برنز جهان را کسب کرد و در رده نوجوانان نیز دارای مدال جهانی است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: از بین این دو کشتی‌گیر هر کدام که بهتر باشند را انتخاب خواهیم کرد. قرار است طی روزهای آینده نظر تمام اعضای کادر فنی را برای ملی‌پوش این وزن بپرسیم. از این موضوع بسیار ناراحت هستم چرا که باید یکی از این دو کشتی‌گیر که هر دو خوب هستند را کنار بگذاریم. باید سخت‌ترین تصمیم دوران مربی‌گری‌ام را بگیرم چرا که هر دو نفر قابلیت‌های فراوانی دارند.

طلایی با اشاره به مسیر طولانی برای حضور در مسابقات جهانی گفت: تنها نگرانی ما از خستگی بچه‌ها به خاطر طولانی‌بودن مسافت است. امیدوارم بتوانیم با یک ریکاوری مناسب کشتی‌گیران را برای وزن‌کشی آماده کنیم. این تیم قهرمان جهان شده است، اما متاسفانه از سال قبل تا امسال حتی یک خسته نباشید هم به ما نگفتند چه برسد به یک شاخه گل. چنین برخوردهایی انگیزه‌ها را از بین می‌برد و ما را دلسرد می‌کند. جوانان در این برهه زمانی و باتوجه به شرایط سنی‌شان نیاز به حمایت دارند چرا که کشتی رشته‌ای سخت است که برای موفقیت در آن باید ریاضت کشید.

دیدگاه‌ها