کد خبر : 1257519 | 14 مرداد 1394 ساعت 10:38 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

بائرمن می‌توانست با قهرمانی باز گردد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: سرمربی تیم ملی می‌توانست تیمش را در تورنمنت چین قهرمان کند، اما شناخت نفرات براش مهم‌تر بود.

بائرمن می‌توانست با قهرمانی باز گردد

به گزراش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود مشحون در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: ملی پوشان پس از بازگشت از تورنمنت چین و چند روز استراحت از امروز دوباره تمرینات خود را از سر می‌گیرند و اردوی خود را در تهران ادامه می‌دهند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم شرایط سفر به آلمان را فراهم کنیم. بائرمن سرمربی تیم ملی خودش شخصا با سفارت آلمان در ارتباط بوده تا کارها زودتر انجام شود. ما تمام مدارک لازم را آماده کرده‌ایم و وزارت ورزش نیز کمک می‌کند.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در تورنمنت اطلس اسپرت چین گفت: این نخستین تجربه بائرمن با تیم ملی بود و با یک هفته تمرین راهی این مسابقات شد. او می توانست تیم را قهرمان کند و با افتخار باز گردد، اما شناخت نفرات و آزمایش آنها از همه چیز برایش مهمتر بود. 16 بازیکن را با خود برد و همه بازیکن را به یک اندازه بازی داد تا ارزیابی دقیقی از آنها به دست بیاورد و دستش برای حریفان رو نشود. همه بازیکنان تیم ملی نیز از این موضوع رضایت داشتند.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: اگر با همین روحیه‌ای که بازیکنان دارند و انگیزه‌ای که به آنها داده شده است، پیش بروند، قطعا قهرمانی جام ملت‌ها دور از دسترس نیست. مهمترین نکته هم قدرت کلام بائرمن است که با اعتماد به نفس تمام می‌گوید که ما می‌توانیم قهرمان شویم و باید این اتفاق بیفتد.

مشحون با اشاره به شرایط لیگ برتر گفت: تمام مهلت ما به باشگاه‌ها تا 31 مرداد است. باید شرایط را فراهم کنند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند. روز گذشته تصمیم گرفتیم هر بازیکنی که توسط باشگاه‌ها جذب نشود، بعد از تاریخ اعلام شده به عنوان سهمیه خارجی محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه 25 تیم برای حضور در لیگ جوانان اعلام آمادگی کرده است، عنوان کرد: ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنم این تعداد بیشتر هم خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال در تورنمنت چین با شکست در بازی فینال برابر میزبان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.


دیدگاه‌ها