کد خبر : 1257533 | 14 مرداد 1394 ساعت 11:30 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی 800 میلیون نخواسته، او اول به فکر پرداختی بازیکنان است

دنیامالی: دنبال اسپانسر با جایگاه حقوقی هستیم

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی گفت: امیر قلعه‌نویی نگفته 800 میلیون به خودش بدهیم او مربی باهوشی است و اول به فکر پرداختی بازیکنان است.

دنیامالی: دنبال اسپانسر با جایگاه حقوقی هستیم
احمد دنیامالی در مورد آخرین وضعیت ملوان و پیروزی این تیم در اولین مسابقه پانزدهمین دوره لیگ برتر ایران مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من آن بازی را تماشا کردم اما از لحاظ فنی اکنون زمان مناسبی نیست که بخواهم مسائل را مورد ارزیابی قرار دهم و در واقع الان زمان برای قضاوت خیلی زود است. ذوب آهن در اوج دمای شرجی به انزلی آمد و به نظر من شرایط آب و هوایی روی بازیکنان این تیم تاثیرگذار بود. مواردی هم در جریان این مسابقه شاهد بودیم که آن‌ها را گوشزد کنیم. اگر بخواهم در مورد وضعیت فنی ملوان نظر کارشناسی بدهم معتقدم بعد از هفته چهارم تیم‌ها می‌توانند به وضعیت فنی و تاکتیکی خود پی ببرند. تیم‌هایی مثل ملوان که هم به لحاظ بازیکن و هم به لحاظ نیمکت مربی‌گری دچار تغییرات می‌شوند بسیار مرموز خواهند بود چرا که نمی‌توان خیلی شفاف در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد.

به گزارش فارس، وی درباره نشست فردای خود با امیر قلعه نویی تاکید کرد: قرار بود که امروز این نشست با سرمربی جدید ملوان برگزار شود اما به دلیل اینکه تیم در انزلی تمرین داشت ترجیح دادیم فردا پس از حضور ملوان در تهران این جلسه با قلعه نویی برگزار شود.

دنیامالی در پاسخ به این سوال که آیا کدورت یا اختلافی بین شما و امیر قلعه نویی به وجود آمده گفت: خیر همه چیز در شرایط عادی است من از هواداران و بازیکنان می‌خواهم که نگران وضعیت فعلی تیم ملوان نباشند خوشبختانه ما تیم قدرتمندی بسته‌ایم و به آینده امیدواریم.

دنیامالی در پاسخ به این سوال که پس این شرط دریافت 800 میلیون تومانی امیر قلعه نویی بر این نشستن روی نیمکت ملوان در دیدار مقابل استقلال چیست خاطرنشان کرد: خیر امیر قلعه نویی مربی باهوشی است او ابتدا به فکر پرداختی بازیکنان است سپس به خودش می‌اندیشد. من قبل از سفرم 550 میلیون تومان از طریق یکی از دوستان تهیه کردم تا به بازیکنان بخشی از مبلغ قراردادشان پرداخت شود به هر بازیکن 10 تا 20 میلیون پرداخت شد و طبق جدول این پرداختی‌ها ادامه خواهد داشت.

دنیامالی گفت: امیر قلعه نویی مربی بسیار حرفه‌ای است ما فردا جلسه می‌گذاریم که او را برای هدایت ملوان مقابل استقلال مجاب کنیم تا روی نیمکت بنشیند.

وی با اعلام یک خبر خوش برای ملوانی‌ها گفت: خوشبختانه در حال نهایی کردن توافق با اسپانسر جدید ملوان هستیم. ما به دنبال فرد حقیقی نیستیم تا وی اسپانسر باشگاه شود بلکه به دنبال جایگاه‌های حقوقی هستیم اگر مشکلی پیش نیاید ان‌شاءالله تا هفته آینده اسپانسر جدید باشگاه ملوان نهایی می‌شود و خیال ما و هواداران و بازیکنان، کادر فنی تا پایان فصل از لحاظ مالی راحت می‌شود.

دیدگاه‌ها