کد خبر : 1257541 | 14 مرداد 1394 ساعت 11:46 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال کم اشتباه بود

فکری: برخی بازیکنان حرمت قلعه‌نویی را حفظ کنند

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان مقابل سیاه‌جامگان بازی خوبی از خود ارائه دادند، گفت: در دیدار مقابل سیاه‌جامگان بازیکنان کم اشتباه و پرفروغ ظاهر شدند.

فکری: برخی بازیکنان حرمت قلعه‌نویی را حفظ کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر محمود فکری، با اظهار رضایت از بازی اول استقلال مقابل سیاه‌جامگان افزود: در دیدار اول تیم مظلومی بازی خوبی از خود ارائه داد و توانست سه امتیاز اولین هفته را به نام خود ثبت کند.

وی تاکید کرد: نوع بازی استقلال نشان می داد که آنها تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند و توانستند با یک بازی هجومی و منطقی به این مهم دست پیدا کرده و خود را برای دیدار بعدی آماده کنند.

کاپیتان پیشین استقلال، ملوان را یک تیم خوب و پرمهره خواند و ادامه داد: همیشه بازی‌های استقلال و ملوان زیبا و حساس بود و فکر می کنم با حضور قلعه‌نویی این حساسیت بیشتر هم شده است. اگر استقلال بتواند همان بازی را که مقابل سیاه‌جامگان انجام داد، مقابل ملوان هم برگزار کند می تواند با توجه به دیدار خانگی و حمایت هوادارانش به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

فکری حضور قلعه‌نویی را در ملوان برای این دیدار جذاب دانست و تصریح کرد: این دیدار تقابل دو مربی استقلالی است و می تواند برای تمامی فوتبال دوستان جذاب باشد. قلعه‌نویی با ملوان مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی انجام داد و توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و آماده جدال با استقلال باشد.

وی تاکید کرد: قلعه‌نویی، مربی کاربلدی است و با توجه به شناختی که از استقلال دارد می داند از کجا به استقلال ضربه نهایی را وارد کند.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روز جمعه حرمت قلعه‌نویی توسط برخی بازیکنان حفظ شود و کدورت ها و اختلافات دور ریخته شود تا شاهد فوتبالی جذاب و زیباتر باشیم.

دیدگاه‌ها