کد خبر : 1257546 | 14 مرداد 1394 ساعت 11:56 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

آن قدر بزرگ می شوم که فرش مقابل پهن کنند

شمسایی: آقایان می خواهند تیم قهرمان نشود؟!

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در واکنش به حضور خسوس در سالن گفت: نمی دانم چه بگویم؛ آیا آقایان می خواهند تیم در جام باشگاه های آسیا قهرمان نشود؟!

شمسایی: آقایان می خواهند تیم قهرمان نشود؟!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس وحید شمسایی در خصوص پیروزی تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل ناگویای ژاپن اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود اما خدا را شکر که توانستیم با توجه به تمامی اتفاقاتی که در سالن رخ داد نماینده ژاپن را شکست بدهیم. ما 10-11 موقعیت صد در صد گل داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از تمامی آن‌ها استفاده کنیم و در طرف مقابل ژاپنی‌ها هم 3-4 موقعیت صد در صدی گل را از دست دادند. به هر حال بازی کردن در جام باشگا‌ه‌ها متفاوت از جام ملت‌هاست چرا که بازیکنان خارجی در تیم‌ها حضور دارند. شما ببینید تیم اول ، دوم و چهارم دوره گذشته از رقابت‌ها حذف شده‌ان دو این نشان می‌دهند که در آسیا تغییر و تحول به وجود آمده و مربیان بزرگی از جمله سرمربی نماینده ویتنام حاضر شده‌اند.

وی در خصوص اشتباهی که در جریان نیمه دوم مرتکب شد و پس از ضد حمله بازیکنان ناگویا به عقب بازنگشته این موضوع منجر شد که مصطفی نظری مجبور شود از دروازه بیرون بیاید و همان توپ پس از رفت و آمدی تبدیل به گل شد خاطرنشان کرد: من در معادلات ریاضی خود که فکر می‌کردم درست عمل کنم. گفتم مصطفی نظری بیرون می‌آید و به توپ می‌رسد که البته نظری هم با تمام وجود به سمت توپ آمد و به توپ هم رسید. اما توپی که باید به بیرون می‌رفت شانس ما این نبود و به پای بازیکن ناگویا خورد که سرانجام تبدیل به گل شد. اشتباه از من بود به هر حال بازی فوتسال بازی اشتباهات است و کوچکترین اشتباهی باعث می‌شود که تیم حریف از موقعیت استفاده کند این بازی برای ما تمام شده است و به تاریخ پیوست ما هم اکنون فقط به بازی مقابل نماینده عراق فکر می‌کنیم.

سرمربی و بازیکن تیم فوتسال تأسیسات در خصوص حضور هواداران اصفهانی در سالن گفت: ما در بهترین سالن ایران یعنی 25 آبان بازی می‌کنیم اما به علت اینکه این سالن از شهر دور است هواداران برای حضور در سالن به زحمت می‌افتند واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که آن‌ها با حمایت‌هایشان ما را در رسیدن به موفقیت کمک می‌کنند. لیدرهای تیم حفاری اهواز هم به اصفهان آمدند و این نشان می‌دهد که مردم کشورمان تیمشان را دوست دارند و برای موفقیت نماینده کشورمان تلاش می‌کنند. این مسئله نشان می‌دهد که مردم عاشق نماینده‌شان هستند نه اینکه بخواهند علیه نماینده کشورشان کارهایی انجام دهند.

شمسایی در مورد حضور خسوس در سالن 25 آبان در حالی که پیش از این گفته شده بود در صورت قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه‌ها وی به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد و 8 ماه خسوس در ایران نبوده گفت: اینکه فدراسیون فوتبال با هر سرمربی صحبت کند حق طبیعی آن است اما ای کاش خسوس دو ماه زودتر به ایران می‌آمد ای کاش زمانی که تیم به تورنمنت پرتغال نرفت و آبرویمان رفت او به ایران باز می‌گشت نه هم اکنون. من نمی‌دانم چه بگویم بگویم آقایان دوست ندارند تیم کشورشان قهرمان رقابت‌ها شود؟! برای خود من این مسئله یک سوال است. نمی‌دانم آمدن خسوس به نفع من بود یا به ضررم. اما آن چیزی که می‌دانم این است که انگیزه من بیشتر شد و در این باره با آقایان دست مریزاد می‌گویم آن‌ها بروند جوراندیرو و سایر مربیان را هم بیاورند.

وی افزود: در مورد خودم هم باید بگویم که خدا را شکر آن گونه کار می‌کنم که به دنبالم بیایند من نگفتم که کسی مرا به عنوان سرمربی انتخاب کند و نه خواهم گفت. حالا حالاها برای رسیدن به موفقیت از تلاش دست بر نمی‌دارم. آن قدر نتیجه خوب کسب می‌کنم که همه بیایند جلوی من فرش قرمز پهن کنند معتقدم آن قدر باید بزرگ شوم که همه دنبالم بیایند.

شمسایی با اشاره به مشکلاتی که خسوس در زمان حضورش در تیم ملی با مصطفی نظری و محمد کشاورز داشته گفت: نظری در عین شایستگی از تیم ملی کنار گذاشته شد و با محمد کشاورز هم کاری کردند که او از تیم ملی رفت. حالا او با حضورش در سالن تمرکز بازیکنانم را به هم نمی‌زند؟ به هر حال خوب است که کمی اتحاد خود را بیشتر کنید تا تیم کشورمان نتیجه بگیرد. مسئولان ما هم به جای چنین اقداماتی بهتر است به دنبال پخش مستقیم رقابت‌ها باشم شما ببینید بازی‌های والیبال از ساعت 14 تا 22 پخش می‌شود اما بازی‌های ما فقط از شبکه اصفهان روی آنتن می‌رود. بهتر است این کارها را درست کنیم تا اینکه تیشه به ریشه بزنیم. در اول رقابت‌ها آقایانی با تیم‌های عربی همکاری می‌کردند و آنالیز ما را به آن‌ها می‌دادن هم اکنون نیز چنین اقداماتی انجام می دادند ما چه کاری کردیم که اینگونه رفتار می کنند؟!

دیدگاه‌ها