کد خبر : 1257556 | 14 مرداد 1394 ساعت 12:38 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری:نمی خواهیم سینوسی باشیم

رضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد پیش از بازی حساس برابر فولاد امیدوار است در بازی اول خانگی پیروز شود.

مهاجری:نمی خواهیم سینوسی باشیم
به گزارش "ورزش سه"،مهاجری در مورد بازی با فولاد در نشست خبری گفت:فولاد تیمی است که راه خودش را در لیگ برتر پیدا کرده و همواره جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. خوشبختانه یا متاسفانه در اردوی پیش فصل با فولاد در یک هتل بودیم و با آنالیز بازی آنها مقابل راه آهن به شناخت نسبی از این تیم دست یافته ایم که امیدواریم به نفع ما تمام شود. به خصوص اینکه اولین بازی این فصل ما در مشهد خواهد بود.

او در پاسخ به سوالی درباره مشکل گلزنی تیمش در فصل گذشته گفت: به اعتقاد بنده مشکل گلزنی در حالی که موقعیت های زیادی به دست می آورید زمینه روحی دارد. ما سعی داریم تا این نقیصه را رفع کنیم. بازیکنان بسیار زیادی هم برای این پست به من پیشنهاد شدند اما کیفیت لازم را نداشتند. ضمناً اولویت ما جذب بازیکن با کیفیت استانی است و اگر نشد بازیکن داخلی و خارجی که بتوانند به رفع مشکل ما کمک کنند به لیستمان اضافه کنیم چرا که لیست بزرگسالان مان هنوز دو جای خالی داریم. در بازی با پرسپولیس هافبک هایمان در نیمه اول به خوبی پرس نکردند به همین خاطر مدافعین ما مجبور بودند مسافت طولانی استارت بزنند و این روی روند کاریشان در نیمه نخست تاثیر منفی گذاشته بودند که با تمرین سعی داریم این نقایص را نیز برطرف کنیم.

مهاجری در پایان به نتایج فصل گذشته پدیده اشاره کرد و گفت: به دنبال تثبیت جایگاه تیم مان هستیم تا نتایج سینوسی در ادامه فصل گریبان گیرمان نشود.

دیدگاه‌ها