کد خبر : 1257570 | 14 مرداد 1394 ساعت 13:27 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ: با دست پر از اهواز برمی‌گردیم

دستیار اول برانکو ایوانکویچ گفت: اگر مقابل استقلال اهواز عملکردی مانند پدیده داشته باشیم، مطمئنا دست پر باز می‌گردیم

پانادیچ: با دست پر از اهواز برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، آندره پانادیچ در خصوص دیدار پرسپولیس برابر پدیده که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت، گفت: بازی خیلی خوب و هیجان انگیزی را پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. اما ما تیم برتر میدان بودیم.

وی در رابطه با نتیجه این بازی افزود: ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی  داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. اما پدیده از دو موقعیتی که به دست آورد نهایت استفاده را کرد و آن‌ها را به گل تبدیل کرد.

دستیار اول برانکو ایوانکویچ در پاسخ به این پرسش که این بازی دیدار اول سرخپوشان محسوب می‌شد و این تیم دوران بدنسازی‌اش را سپری می‌کرد، اظهار داشت: تمرینات پیش فصل برای ما به اتمام رسیده است و ما اولین بازی رسمی‌مان را در لیگ انجان دادیم. ما 6 هفته بدنسازی داشتیم و باید در این مدت به نحوی برنامه ریزی می‌کردیم که برای لیگ آماده باشیم. دوران بدنسازی ما به پایان رسیده و ما باید بازی به بازی پیشرفت کنیم.

وی ضمن اشاره به غیبت چند بازیکن اصلی در بازی برابر پدیده تصریح کرد: چند بازیکن اصلی ما در این دیدار غایب بودند و غیبت آنها مشهود بود. اما سایر بازیکنان خیلی خوب ظاهر شدند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: درست است که ما در این مسابقه به تساوی دست یافتیم. اما ما با بازیکنان جوانمان این مسابقه را برگزار کردیم  و آن‌ها عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و عملکردشان عالی و قابل تمجید بود. ما فقط در کسب سه امتیاز بد شانس بودیم. اما در مجموع از این نحوه بازی رضایت زیادی دارم.

پانادیچ در خصوص دیدار بعدی سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان گفت: ما بعد از بازی اول از عملکرد بازیکنان جوانمان خوشحال هستیم و در بازی بعدی چند بازیکن دیگر به ما اضافه خواهند شد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و این مساله یک پوئن مثبت برای ما در این دیدار محسوب می‌شود. اگر بازیکنان همان عملکرد مقابل پدیده را داشته باشند، مطمئنم با سه امتیاز از اهواز باز‌خواهیم گشت.

وی ضمن اشاره به گرمای اهواز گفت: این طبیعی است که هوا در این فصل از سال در اهواز گرم باشد و این گرما تنها برای بازیکنان ما نیست. ما از این دیدار هر سه امتیاز را می‌خواهیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها