کد خبر : 1257573 | 14 مرداد 1394 ساعت 13:31 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: در کمیته اخلاق حرف‌ دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: چیزی که در دربی ابتدا اهمیت زیادی دارد این است که بازنده نباشی.

گل‌محمدی: در کمیته اخلاق حرف‌ دارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم یحیی گل‌محمدی، در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ پانزدهم گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که در هفته‌های ابتدایی لیگ پانزدهم به مصاف سپاهان برویم یا در هفته‌های پایانی چون به هرحال دربی اصفهان باید برگزار شود و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

وی افزود: هر دو تیم به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و این موضوع طبیعی است. ذوب آهن و سپاهان بازیکنان باکیفیتی دارند و امیدوارم بازی با کیفیتی انجام شود تا هواداران هر دو تیم با رضایت ورزشگاه را ترک کنند. اگرچه این دربی در هفته‌های اول لیگ برگزار می‌شود اما چیزی از حساسیت‌های آن کم نمی‌کند. چیزی که در دربی ابتدا اهمیت زیادی دارد این است که بازنده نباشی.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص جریمه 5 میلیون تومانی کمیته انضباطی و ارجاع پرونده او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل اظهاراتی که پس از بازی با ملوان در مورد داور انجام داد، تاکید کرد: در خصوص این موضوع حرف زیاد دارم اما ترجیح می‌دهم به دلیل بازی حساسی که با سپاهان داریم فعلا سکوت کنم و بعدا حرف می‌زنم. در کمیته اخلاق حرف‌هایی برای گفتن دارم. در برنامه نود دیدید بازیکن ما مرتکب خطای پنالتی نشد اما داور در آن صحنه بلافاصله پنالتی اعلام کرد.

گل‌محمدی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: خوشبختانه محروم نداریم و تا این لحظه قاسم حدادی‌فر تنها بازیکن مصدوم ماست که به احتمال فراوان به دربی نمی‌رسد.


دیدگاه‌ها