کد خبر : 1257575 | 14 مرداد 1394 ساعت 13:36 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

کاملا آماده دیدار مقابل سیاه‌جامگان هستیم

ارشدی:‌ منتظر حضور پرشور هواداران هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: بازیکنان تیم با تمریناتی که انجام دادند کاملا آماده دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد هستند.

ارشدی:‌ منتظر حضور پرشور هواداران هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمد ارشدی، در مورد وضعیت استقلال اهواز گفت:‌شرایط خوبی داریم و اعضای تیم در فضایی صمیمی و به دور از حاشیه تمرینات آماده‌سازی را برگزار می‌کنند. امیدواریم که روز جمعه بازی هوادار پسند و جوانمردانه‌ای را مشاهده کنیم و بازیکنان استقلال اهواز اولین سه امتیاز خود را در لیگ پانزدهم به دست آورند.

وی افزود: پس از گذشت 7-6 سال برای اولین بار بار دیگر میزبان حضور هواداران پرشور استقلال اهواز در ورزشگاه هستیم. از همین فرصت استفاده می‌کنم و از هواداران پرشور استقلال اهواز دعوت می‌کنم روز جمعه به ورزشگاه تختی اهواز بیایند و با پرچم‌های آبی‌رنگ زیبایی خاصی به ورزشگاه بدهند تا بار دیگر قطب سوم هواداری فوتبال ایران در معرض نمایش قرار بگیرد. ان‌شاءالله با حمایت هواداران و عملکرد خوب بازیکنان بتوانیم در دیدار مقابل سیاه‌جامگان پیروز شده و سه امتیاز را تقدیم هواداران کنیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در استقلال اهواز داریم. برای پیشبرد اهداف‌مان و رساندن استقلال اهواز به موفقیت کارمان را با قدرت ادامه می‌دهیم. قصد دارم از بزرگان ورزشی و سیاسی استان خوزستان و کشور برای پیشبرد اهداف‌مان و رسیدن به موفقیت استفاده کنم که طی روزهای آینده اخبار بیشتری در این مورد خواهید شنید.

دیدگاه‌ها