کد خبر : 1257589 | 14 مرداد 1394 ساعت 13:55 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

حداقل توقع سایپا گرفتن سهمیه آسیایی است

میداوودی: دنبال آقای گلی هستم

میلاد میداوودی مهاجم سایپا می خواهد برای رسیدن به تیم ملی آمار گل زدنی هایش را بالا ببرد.

میداوودی: دنبال آقای گلی هستم
میداوودی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: هدفم این است که امسال دوباره به تیم ملی دعوت شوم. فصل گذشته من 6 گل و 10 پاس گل داشتم باید تلاش کنم که آمار گل هایم را بالا ببرم . فکر می کنم امسال بیشتر از سوی خط هافبک تغذیه شوم و امیدوارم که بتوانم در کورس آقای گلی لیگ باشم.

او ادامه داد: در این هفته ما کار سختی مقابل راه آهن داریم. همه فکر می کنند که راه آهن چون در آخرین لحظه ها در لیگ برتر ماند، پس حریف سختی نیست ولی اینطور نیست. به نظر من راه آهن رقیب سختی است، فولاد که تیم خوبی است هفته گذشته در زمین خودش به سختی با آنها به تساوی رسید و این نشان می دهد که نباید این تیم را دست کم گرفت.

وی افزود در بازی قبل مقابل گسترش حقمان بود که برنده بازی شویم ولی متاسفانه قطع شدن برق ورزشگاه دستگردی روی نتیجه تاثیر گذاشت. چون سایپا در حمله بود و قطع شدن برق ورزشگاه، بازی را از جریان انداخت و همانطور که می دانید 10 دقیقه پایانی خیلی سرنوشت ساز است. به امید خدا باید این هفته با نتیجه گرفتن مقابل راه آهن جبران کنیم.

میداوودی با اشاره به مدعی بودن سایپا در لیگ پانزدهم، گفت: همانطور که می دانید در این فصل تیم ما علاوه بر آنکه بازیکنان خودش را حفظ کرد بازیکنانی مثل نوروزی، نکونام، اسماعیل بیگی و رضایی را هم به تیم اضافه کرد که با آمدن آنها قطعا تیم شرایط بهتری پیدا می کند. ضمن اینکه تجربه این بازیکنان می تواند به بازیکنان جوان سایپا هم کمک کند. امسال تیم ما مدعی قهرمانی است و پتانسیلش را هم دارد حداقل انتظار ما در لیگ می تواند کسب سهمیه آسیایی باشد.

مهاجم سایپا در این فصل دنبال کسب آقای گلی است، او می گوید: می خواهم دوباره به تیم ملی دعوت شوم برای همین باید تمام تلاشم را در لیگ انجام دهم تا از پارسال بهتر باشم و می خواهم خودم را به عنوان مدعی آقای گلی در لیگ نشان دهم.

او در پایان گفت: در مورد استقلال از من سوال کردید من هم به عنوان یک استقلالی نتایج این تیم را دنبال می کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم ولی در حال حاضر من بازیکن سایپا هستم و تمام تمرکزم را روی موفقیت این تیم می گذارم.

دیدگاه‌ها