کد خبر : 1257590 | 14 مرداد 1394 ساعت 14:02 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا تیم بسیار خوبی است

کرمانی‌مقدم: مشکلات مالی کمی حل شده

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مشکلات مالی کمی حل شده و قول دادم که در آینده وضعیت بهتر هم شود.

کرمانی‌مقدم: مشکلات مالی کمی حل شده
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا گفت: همه در جریان هستند که یک مقدار تمریناتمان را دیر شروع کردیم اما خدا را شکر توانستیم در مسابقه اول لیگ یک امتیاز کسر کنیم.

فرهاد کاظمی در آن مسابقه تیم را از لحاظ روحی آماده کرد و حتی می‌توانستیم برنده شویم. اکنون آماده دیدار مقابل سایپا هستیم و عهد بستیم که با قدرت کارمان را در لیگ دنبال کنیم و رتبه یک رقمی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه سایپا هم همانند فولاد تمرینات آماده‌سازیش را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده، اظهار داشت: گذشته از این موضوع که فولاد تمرینات آماده‌سازی را خیلی زود آغاز کرده بود ما در شرایطی با این تیم بازی می‌کردیم که مشکل هوا را هم داشتیم. باید با تمام قدرت به مصاف سایپا برویم. آنها تیمی متفاوت نسبت به فولاد هستند.

مربی راه‌آهن در مورد اینکه آیا گرما دلیل تساوی دیدار راه‌آهن با فولاد بود تصریح کرد: خیلی با اصول مقابل فولاد خوزستان دفاع می‌کردیم متأسفانه گل اول را روی اتفاق دریافت کردیم و اگر اینطور نمی‌شد می‌توانستیم برنده شویم. آنها بعد از گل اول از لحاظ روحی بهتر شدند و ما هم کمی عقب کشیدیم.

کاظمی در مورد اینکه چه راه حلی برای حل مشکلات روحی دارند اظهار داشت: نمی‌توانیم به بازیکنان فشار بیاوریم 4-5 هفته اول را با همین شرایط پشت سر می‌گذاریم و در تعطیلی 20 روزه لیگ کارهای بدنی می‌کنیم.

وی در مورد مصدومان تیمش و اینکه آیا مشکلات مالی آنها برطرف شده است، گفت: حسین کریمی در بازی با فولاد مصدوم شد و بعید است به این بازی برسد. از لحاظ مالی علیرضا رحیمی و هیأت مدیره باشگاه تلاششان را می‌کنند و قول دادند که وضعیت بهتر خواهد شد بخشی از مشکلات حل شده اما در آینده شرایط بهتر خواهد شد.

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه آیا صحبت‌های اخیر که در برنامه 90 در مورد نحوه حضور این تیم در لیگ برتر مطرح شد از لحاظ روحی ذهنیت منفی روی تیم نگذاشته است، عنوان کرد: من مربی تیم هستم و به این مسائل ورود نمی‌کنم این موضوعات مربوط به مدیریت تیم است مطمئناً این مسائل روی تیممان تأثیر نمی‌گذارد چرا که ما فوتبالی به لیگ برتر آمدیم.

مربی راه‌آهن در ارتباط با شرایط ورزشگاه شهرقدس اظهار داشت: زمین شهرقدس بسیار خوب و عالی است و بعد از ورزشگاه آزادی یکی از بهترین زمین‌های تهران است.

دیدگاه‌ها