کد خبر : 1257594 | 14 مرداد 1394 ساعت 14:11 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین دیدار میزبان در نیمه نهایی قهرمانی والیبال آسیا؛

ایران - استرالیا؛ جدالی از سر تکلیف

دو تیم نخست آسیا فردا عصر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که کسب نتیجه در این مسابقات برای هیچ یک از این دو تیم اهمیت خاصی ندارد.

ایران - استرالیا؛ جدالی از سر تکلیف
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا عصر فردا در اولین دیدار نیمه نهایی قهرمانی آسیا رو در استرالیا خواهد رفت. حضور دو تیم در مسابقات انتخابی المپیک مسجل شده است و این رقابت ها هم در راهیابی آنها به این مسابقات تاثیری ندارد بنابراین پیروزی در این رقابت ها تنها جنبه حیثیتی دارد.

دو تیم خود را برای حضور در جام جهانی ژاپن آماده می کنند و رقابت های به مراتب حساس تر از قهرمانی آسیا پیش رو دارند و هر دو ترجیح دادند فشار زیادی در تهران به خود وارد نکنند. استرالیا به معنای واقعی در افت به سر می برد و تا اینجای کار دو شکست را مقابل رقبای خود متحمل شده است و انگیزه کافی را برای درخشش در این رقابت ها ندارد و در این طرف میدان هم ایران با تیم دوم خود پا به رقابت ها گذاشته است و فقط می خواهد راه را برای جوانترها باز کند. این ایران و استرالیا همان تیم های همیشگی نیستند و بازی در فردا عصر فقط از سر تکلیف است. البته دو تیم از قهرمانی حرف می زنند اما آنها اهدافی بزرگتر را پیش رو دارند.

بازی دو تیم ایران و استرالیا فردا ساعت 19 در ورزشگاه آزادی، سالن دوازده هزار نفری برگزار خواهد شد و برنده این بازی به جمع 4 تیم برتر راه پیدا می کند.

برنامه کامل مسابقات پنجشنبه:

مرحله یک چهارم نهایی – سالن 12 هزار نفری

ساعت 13: کره جنوبی – ژاپن

ساعت 15: چین – تایلند

ساعت 17: قطر – چین تاپیه

ساعت 19 : ایران – استرالیا



مرحله نیمه نهایی – سالن فدراسیون والیبال

ساعت 13 : کویت – ترکمنستان

ساعت 15 : سریلانکا – عمان

ساعت 17 : قزاقستان – هند

ساعت 19 : بحرین – پاکستان

دیدگاه‌ها