کد خبر : 1257607 | 14 مرداد 1394 ساعت 14:57 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای نباختن به میدان نمی‌رویم

علی دایی: مقابل نفت کار سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید تیمش فردا مقابل نفت تهران کار سختی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم روز خبرنگار را به همه زحمت‌کشان عرصه رسانه تبریک بگویم. می‌خواهم اینجا از مهدی نفر ، میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی که به علت سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند یادی کنیم.

او درباره دیدار تیمش برابر نفت گفت: تیم نفت جزو سه تیم خوب کشور ما و علیرضا منصوریان هم شایستگی‌های فنی خود را نشان داده است. نفت تیم بزرگی است و تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

وی افزود: درست است تیم ما دیر جمع شده و بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته اما مطمئنا فردا بازیکنان من می‌توانند بازی خوبی به نمایش بگذارند. مطمئنا ما فردا کار سختی برابر نفت تهران داریم. تیمی که کاملا آماده است و بازی‌ها و ا ردوهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته است.

دایی اضافه کرد: ما هیچ بازی‌ای را برای نباختن به میدان نمی‌رویم و به دنبال پیروزی هستیم. ان‌شاءالله با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر به جمع‌مان تیم‌مان کامل‌تر خواهد شد.

او درباره ضعف گل‌زنی تیمش در دیدار قبلی هم گفت: ما مهاجمی مثل محمد قاضی را داریم که یکی از بهترین خریدهای تیم ما به شمار می‌رود. در کنار او هم اسلامی و علی‌محمدی را داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. در دیدار قبلی دو سه فرصت خوبی را از دست دادیم اما فکر می‌کنم که محمد توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

علی دایی با 35 دقیقه تاخیر در نشست خبری شرکت کرد.

دیدگاه‌ها