کد خبر : 1257629 | 14 مرداد 1394 ساعت 16:13 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاش حنیف غایب نبود

حاتمی : رحمتی حتما سمت امیر می رود

فرزاد حاتمی یکی از سوژه های بازی استقلال- ملوان است. مهاجم سابق استقلال، این بار با پیراهن ملوان باید دروازه مهدی رحمتی را باز کند. با حاتمی از هر دری صحبت کردیم.

حاتمی : رحمتی حتما سمت امیر می رود
از پیشنهاد استقلال تا ماجرای رحمتی و قلعه نویی و البته یک سوژه همیشگی به نام حنیف. گفتگوی مهاجم ملوان با خبرنگار " ورزش سه " پیش رویتان است:

* کمی به عقب برگردیم. فصل نقل و انتقالات و پیشنهاد استقلال به تو. چرا توافق نکردی؟ مگر با این تیم مذاکره نکردی؟

اولین پیشنهاد من در فصل نقل و انتقالات از استقلال بود. بالاخره روزهای خوبی را با استقلال و هوادارانش داشتم اما مسئولان این تیم مبلغی را به من پیشنهاد دادند که اگر قبول می کردم وجهه خودم را زیر سوال می بردم. قبول نکردم و حتی خودم هم برای مذاکره به باشگاه نرفتم. مدیر برنامه ام رفت و در نهایت هم با ملوان به توافق رسیدم و در انزلی ماندم.

*پیشنهاد استقلال به تو چقدر بود؟

گفتند 600 میلیون. من هم گفتم نه.

* چرا؟

دوست داشتم در ملوان بمانم. اگر قرار بود در ملوان بازی نکنم باید شرایطی پیش می آمد که ارزش رفتن داشته باشد.تقدیر این بود که افتخار بازی برای ملوان، دوباره نصیبم شود و باز هم بتوانم برای شادی مردم انزلی تلاش کنم.

* از پرویز مظلومی ناراحتی؟

اصلا از آقای مظلومی ناراحت نیستم. اتفاقا از ایشان تشکر می کنم که به من پیشنهاد بازی در استقلال را دادند. قسمت نبود که این فصل برای استقلال بازی کنم. امیدوارم در یک برهه زمانی دیگر بتوانم پیراهن این تیم را بپوشم.

* قبل از شروع بازی سمت پرویز مظلومی می روی؟

آقای مظلومی هیچوقت مربی من نبوده که سمتش بروم ولی چون مجید صالح در استقلال است قطعا می روم و از او رخصت می گیرم. صالح مربی من در استقلال بوده و بارها با من اختصاصی تمرین کرده. به خاطر او سمت نیمکت استقلال می روم.

*البته حیف که حنیف در این بازی نیست تا کری های شما را در زمین ببینیم..

حنیف نیست اما مهدی رحمتی، آرش برهانی و امید ابراهیمی که هستند. اینها دوستان چندین ساله ام محسوب می شوند و همراهشان خاطرات خیلی خوبی دارم.

* گفتی رحمتی. اگر امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال بنشیند، او سمت سرمربی ملوان می رود؟

اگر قلعه نویی روی نیمکت باشد مطمئنم که رحمتی سمت او می آید و رای بازی رخصت می گیرد. مهدی بچه دلپاکی است که به نظرم کدورت را کنار می گذارد.

*مگر با رحمتی حرف زده ای که اینقدر مطمئنی؟

یکی دو هفته ای است که با مهدی حرف نزده ام اما با شناختی که از او دارم مطمئنم سمت قلعه نویی می رود.

*از حنیف عمران زاده نگفتی..

حنیف که بود بازی حساستر می شد. او در زمین نیست اما فکر می کنم استادیوم بیاید. حنیف جزو مدافعان خوب فوتبال ایران است.

* اگر بود شکستش می دادی؟

اگر بود نقشه ها برایش داشتم. در سالن که با هم بازی می کنیم حرفی برای گفتن ندارد. چون زمین کوچک است بی تکنیک بودنش مشخص می شود. در سالن که او را برده ام اما اگر محروم نبود برنامه های زیادی برایش داشتم.

*برای مهدی رحمتی کری نمی خوانی؟

من و مهدی اکثرا هم تیمی بوده ایم. فکر می کنم فقط یکی دو بار مقابل هم بازی کرده ایم و من هم موفق به گلزنی نشده ام. اولین گلم را جمعه به او می زنم. این هدف من است.

* برای شادی گل برنامه خاصی در نظر داری؟

نه. به رحمتی گل بزنم خوشحالی نمی کنم.

* مصاحبه را خودت تمام کن....

فقط امیدوارم که مشکلات مالی باشگاه حل شود تا بتوانیم بدون دغدغه در زمین حاضر شویم و برای موفقیت ملوان تلاش کنیم. اگر پرداخت ها انجام شود با صد در صد تمرکز می توانیم به برد برسیم و به قول معروف بهتر رو به جلو حرکت کنیم. آقای دنیامالی قول داده که چهارشنبه مبلغی به بازیکنان پرداخت می شود. شنیده ام که اگر ایشان حرف بزنند امکان ندارد که به حرفش عمل نکند. امیدوارم که همینطور باشد و ما بازیکنان بتوانیم بدون دغدغه مقابل استقلال بازی کنیم.

دیدگاه‌ها