کد خبر : 1257631 | 14 مرداد 1394 ساعت 16:17 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ایوبی:نکونام وزنه مهمی برای سایپاست

دفاع وسط باتجربه سایپا می‌ گوید با توجه به تیم خوبی که امسال بسته اند قطعا در رتبه های بالای جدول قرار خواهند گرفت.

ایوبی:نکونام وزنه مهمی برای سایپاست
به گزارش "ورزش سه"، مجید ایوبی در مورد دیدار پیش رو با راه‌آهن تیمی که فصل گذشته رفت‌وبرگشت سایپا را شکست داد، گفت: پارسال ما بدشانسی آوردیم. روی هم رفته در بازی رفت‌وبرگشت 3 پنالتی از دست دادیم و بازی هایمان را واگذار کردیم. در ضمن تیم راه‌آهن فوتبال بازی نمی‌ کرد و رو به ضدحمله ها آورده بود. بنابراین در بازی برگشت ما روی غافلگیری 2 گل خوردیم اما امسال این تیم را بهتر می‌ شناسیم و با توجه به تغییرات ایجاد شده تیم مان خیلی بهتر است. انشاالله طلسم را بشکنیم و راه‌آهن را ببریم.

او در مورد اینکه امسال در پی کسب رتبه بهتر نسبت به سال گذشته هستند ادامه داد: قطعا باشگاه به بازیکنان کمک می‌ کند تا سهمیه بگیریم ولی قبول کنید بحث شانس هم در فوتبال ما وجود دارد. مثلا در همین بازی اول لیگ ما واقعا بدشانسی آوردیم، 2 تک به تک از دست دادیم و یک توپمان به تیرک دروازه برخورد کرد مگر یک تیم چند موقعیت باید به دست بیاورد.

مدافع نارنجی پوشان درباره بالا رفتن میانگین سنی تیمشان نظرش را اینگونه بیان کرد: این مساله سیاست باشگاه بود، فصل گذشته در بخش حمله زیاد موقعیت از دست دادیم بنابراین باشگاه چند بازیکن باتجربه جذب کرده. الان تیم ما هم جوان دارد هم باتجربه که تلفیق این دو به سایپا خیلی کمک می‌ کند. انشاالله امسال بتوانیم از این تجربه استفاده کنیم و سهمیه بگیریم.

ایوبی در پایان در مورد حضور جواد نکونام در سایپا افزود: قطعا حضور آقاجواد وزنه موثری برای سایپا محسوب می‌ شود. به دلیل صادر نشدن آی تی سی نکونام او را در بازی اول در اختیار نداشتیم ولی انشاالله از این بازی می‌ تواند به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها