کد خبر : 1257649 | 14 مرداد 1394 ساعت 16:56 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شکست ایران مقابل کره جنوبی؛

تنش نرم اکبری و پارک

بعد از پیروزی تیم ملی والیبال کره جنوبی مقابل ایران، پیمان اکبری و پارک کی وون تنشی نرم با یکدیگر در کنفرانس خبری داشتند.

تنش نرم اکبری و پارک
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ب ایران بعد از 28 پیروزی پی در پی در آسیا بالاخره مقابل کره جنوبی شکست خورد و نوار بردهای ایران در قاره کهن پاره شد. این شکست در حالی رقم خورد که پارک کی وون سرمربی سابق تیم ایران به عنوان مدیر در تیم حریف حضور داشت و با اینکه چهره اش نشان نمی داد اما از پیروزی مقابل ایران بسیار خوشحال بود. او به عنوان مدیر تیم کره جنوبی در تهران حضور دارد اما در کنفرانس خبری بعد از پیروزی مقابل ایران به محل کنفرانس خبری رفت. او با پیش زمینه نه چندان مثبت ذهنی به محل کنفرانس خبری آمد و از ابتدا شروع به ایجاد تنش کرد. او در ابتدا حاضرین را تهدید به ترک جلسه کرد چرا که مربی و کاپیتان ایران کمی با تاخیر به محل کنفرانس خبری آمدند. او بعد از حضور پیمان اکبری در محل، به تمجید از فدراسیون والیبال ایران پرداخت و گفت: « مدیران والیبال ایران بعد از خروج من از تیم ملی عملکرد خوبی داشتند.» در لحظه پبمان اکبری در جواب او پاسخ داد:« آقای پارک در ایران نبودند که ببینند باشگاه ها و سایر اعضا هم خیلی زحمت کشیدند.»

در ادامه اکبری که در گذشته شاگرد پارک در تیم ملی بود در مورد داوری این طور اظهار نظر کرد:« بازیکنان و کادر فنی کره جنوبی جوی را بر علیه داوری به راه انداختند که داور را تحت تاثیر قرار دادند.» پارک به این موضوع واکنش داد و بین صحبت های اکبری پرید و گفت:« ما دیرمان شده است و باید برویم» و با همین بهانه جلسه کنفرانس خبری را با مربی و کاپیتان تیمش ترک کرد.

در بازی قبل ایران و کره جنوبی که سال 2011 در تهران برگزار شد امیر حسینی، پاسور وقت ایران تنش شدیدی را با پارک در حین بازی ایجاد کرد که آن موضوع مورد اعتراض شدید مرد کره ای قرار گرفت و این بار او با اکبری وارد جنگ روانی شد.

دیدگاه‌ها