کد خبر : 1257842 | 15 مرداد 1394 ساعت 18:53 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین کلین شیت تیم جلالی

راه آهن 0 - سایپا 2 / نکونام با گل بازگشت

مهمترین جذابیت این دیدار را می توان به بازگشت جواد نکونام به فوتبال ایران بعد از 565 روز قلمداد کرد و باید دید جلالی از این بازیکن در این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر.

راه آهن 0 - سایپا 2 / نکونام با گل بازگشت
به گزارش "ورزش سه"، سایپای کرج امروز از کاپیتان سابق تیم ملی در ترکیب خود رونمایی خواهد کرد و البته این بازیکن در لیست 18 نفره قرار گرفته است و فرهاد کاظمی که در هفته اول لقمه گلوگیری برای فولاد خوزستان بود و با این تیم به تساوی دو بر دو در اهواز رسید اینبار به دنبال شکست مجید جلالی است.
ورزش سه شما را به همراهی لحظه به لحظه گزارش این دیدار دعوت می کند.

استادیوم : شهر قدس تماشاگر: 100 نفر

داوران: حمید حاج ملک- حمید غمزه- علی اکبر نوری

اخطار: روزبه شاه علیدوست دقیقه 68 از سایپا


راه آهن تهران: ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی، سیدامین منوچهری(65 علیرضا محمد) ، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، سیداحمد مهدی زاده، سیامک کوهنورد(56 میلاد ابطحی) ، میلاد محمدی(86 احمد مهدی زاده) و مهدی جعفرپور
سرمربی: فرهاد کاظمی

سایپای کرج: حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی، روزبه شاه علی دوست(75 رضا نوروزی)، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی(87 علی زینالی)، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، مهدی ترابی (58 جواد نکونام)، حامد شیری، سجاد مشکل پور و مسعود ابراهیم زاده
سرمربی: مجید جلالی

شرح گل:
0 – 1 (سایپا): حرکت طولی غلامرضا رضایی و پاس رو به بیرون وی به میلاد میداوودی رسید تا او با ضربه ای بغل پا دروازه راه آهنی ها را باز کند. این گل در دقیقه 58 به ثمر رسید.
0 – 2 (سایپا) : کرنر ارسال سایپایی ها از جناح چپ با ضربه سر محکم جواد نکونام که بیرون از محوطه شش قدم و بالاتر از بازیکنان راه آهن به توپ ضربه زد، گل دوم سایپایی ها را برای این تیم به ارمغان آورد. این گل در دقیقه 70 به ثمر رسید.

1034902

شرح بازی:

دو تیم در حالی که بازی اول خود را با نتیجه تساوی به پایان برده بودند در این هفته برای کسب یک پیروزی در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند اما تا پایان نیمه اول به جزء معدود موقعیت هایی، دیگر نتوانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند. بازی که دقایق زیادی از آن در میانه میدان سپری شد.

در نیمه دوم نیز بازی در میانه میدان انجام می شد تا اینکه در دقیقه 58 موقعیت حساس سایپایی ها برای این تیم به اولین گل بدل شد، پس از این گل بازیکنان سایپا به حملات خود ادامه دادند و در نهایت با استفاده از تعویض طلایی خود یعنی جواد نکونام، توانستند از روی یک ضربه کرنر گل دوم را به دست بیاورند.

البته بعد از این گل راه آهنی ها که به خود آمده بودند چند بار دروازه سایپا را تهدید کردند اما نتوانستند کاری را از پیش ببرند. اوج حملات راه آهنی ها در ده دقیقه پایانی اتفاق افتاد که در آن زمان یک بار نیز تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند اما این تیم در نهایت نتوانست کاری را از پیش ببرد و با همان دو گلی که نارنجی پوشان وارد دروازه این تیم کردند این بازی به پایان رسید.


دقایق حساس :
دقیقه 20 – امین منوچهری در محوطه شش قدم سایپایی ها در حالی که می توانست ارسال خطرناک بازیکنانش را با ضربه سر به گل اول این تیم تبدیل کند، این موقعیت مناسب را از دست داد.
دقیقه 25 – مهدی ترابی می توانست با ضربه ای دروازه راه آهنی ها را باز کند اما وی این توپ را از بالای دروازه این تیم به بیرون زد.

دقیقه 85 – ضربه محکم و روپای مهرداد محمدی از درون محوطه جریمه سایپایی ها تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورد.


اتفاق ویژه:

جواد نکونام که یک فصل و نیم از فوتبال ایران به دور بود در نهایت در دومین بازی سایپا برای این تیم به میدان رفت و توانست برای اولین بار برای سایپایی ها گلزنی کند. حضور کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان بازیکن تعویضی که از دقیقه 58 به بازی آمد و گلزنی کرد را می توان به عنوان ویژه ترین اتفاق این بازی دانست.

بهترین بازیکن:

بازیکنان دو تیم در این بازی در خدمت تیم بودند و نمی توان از بازیکن خاصی به عنوان بهترین بازیکن میدان نام برد و شاید بتوان دو گلزن تیم سایپا را به عنوان بهترین بازیکنان این بازی نام برد که با گل هایشان باعث پیروزی تیم شان شدند. میلاد میداوودی و جواد نکونام بازیکنان گلزن سایپا در این بازی بودند.


1034903


حواشی:
*اواسط بازی ناظر فدراسیون فوتبال ایرادی به نیمکت تیم راه آهن گرفت و طی این مسئله مرتضی کرمانی مقام کمک مربی راه آهنی ها کاور به تن کرد.

دیدگاه‌ها