کد خبر : 1257905 | 15 مرداد 1394 ساعت 22:32 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

صبا لقمه گلوگیر تیم های لیگ برتری

منصوریان: گل عجیبی می خوریم

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران با لحن مخصوص به خود نتیجه به دست آماده مقابل صبا را ناشی ازدریافت گل های عجیب دانست که در تخصص تیم اوست.

منصوریان: گل عجیبی می خوریم
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در ابتدای نشست خبری بعداز بازی با صبا ابتدا روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و پس از آن به سوالات خبرنگاران پاسخگو بود.

مشکل صبا آمادگی بدنی
ما می دانستیم صبا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار ندارد و با آنالیزی که از بازی آنها با استقلال اهواز کرده بودیم، می دانستیم آنها نیمه دوم تدافعی بازی می کنند. تنها مشکل صبا به مساله آمادگی بدنی بازیکنانش مربوط می شود.

گل خوردن عجیب ابتدای فصل
ما هر سال هفته دوم یک گل عجیب می خوریم، فصل قبل از راه آهن روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم امروز هم گل زیبای جلال علی محمدی ما را در ابتدای بازی غافلگیر کرد. ما از ابتدای نیمه دوم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم تا به بازی برگردیم و خوشبختانه بازیکنانمان اهداف کادرفنی را به خوبی انجام دادند.

به بازی تدافعی صبا معترض نیستم
قبل از آنکه گل تساوی را بزنیم می توانستیم روی ارسال ها به گل برسیم و حتی 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و اعتراضی به تدافعی بازی کردن صبایی ها نمی کنم.

صبا لقمه گلوگیر تیم های لیگ برتری
مطمئن باشید اگر صبای قم از لحاظ بدنی به شرایط مطلوب برسد، لقمه گلوگیری برای تمام تیم های لیگ خواهد بود. باز هم می گویم از بازگشت علی دایی به لیگ خوشحالم.

احتمال دفاعی بازی کردن الاهلی
باید کار  کنیم و زحمت بکشیم و نقطه ضعف هایی را که داریم پوشش دهیم وقتی تیم هایی مثل صبا تدافعی بازی می کنند، بتوانیم به گل دست پیدا کنیم چون به احتمال فراوان دفاعی بازی کردن تیم ها را در جام باشگاه های آسیا مقابل الاهلی خواهیم دید.

حساب ویژه تیم امید روی مطهری
در طول هفته عیب و ایرادها را برطرف می کنیم تابه شرایط ایده آلی که مدنظرداریم برسیم. متاسفانه مصدومیت ارسلان مطهری خبری بد نه تنها برای نفت بلکه برای فوتبال ملی به ویژه تیم امید است چون می دانم آقای خاکپور روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است. جدا از نتایج بازی ها سلامتی بازیکنان برای ما اهمیت زیادی دارد. امیدوارم کتف مطهری شکستگی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها