کد خبر : 1257990 | 16 مرداد 1394 ساعت 13:58 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

از تیم اسپانیا الگوبرداری می کنیم

سیف اللهی: ویسی دوباره گواردیولا شد!

هافبک استقلال خوزستان که خودش سابقه حضور در پرسپولیس را نیز دارد، بعد از دیدار با این تیم گفت من بعد از دیدار با سپاهان تاکید کردم که آن باخت باید آخرین باخت ما باشد و خدا را شکر همه دیدند که ما از دیدار با پرسپولیس دست پر برگشتیم.

سیف اللهی: ویسی دوباره گواردیولا شد!
به گزارش "ورزش سه"، روح الله سیف اللهی در مورد پیروزی 2 ـ 1 مقابل پرسپولیس گفت: ما دست به کار بزرگی زده ایم. پرسپولیس تیم بزرگی است و برای گرفتن 3 امتیاز به اهواز آمده بود. گرچه همه از قبل گفتند استقلال خوزستان تیم ضعیف تری هست و شکست می خورد ولی دیدید که اینگونه نشد و ما همدل شده بودیم تا 3 امتیاز را بگیریم که همینطور هم شد. من گفته بودم که روبان باخت هایمان بعد از بازی سپاهان باید پاره شود. گرچه ما در اولین بازی هم عملکرد خوبی داشتیم ولی شباهت و فرق بازی اول و دوم این بود که در حد بازی موقعیت گل داشتیم. در بازی اول از موقعیت های گلمان استفاده نکردیم ولی در بازی دوم استفاده کردیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند استقلال خوزستان یک تمام کننده ششدانگ ندارد ادامه داد: ما نیازی به مهاجم نوک نداریم و این قضیه تاکتیک تیمی ما است. تیم ملی اسپانیا چندین سال مهاجم نوک نداشت. ما هم از آنها الگوبرداری کردیم و این قضیه دستور تاکتیکی آقای ویسی است. در ضمن من چند روز پیش یک مطلب خواندم مبنی بر اینکه عبدالله ویسی از گواردیولا بودنش فاصله گرفته و خیلی ناراحت شدم. خب حالا ما پرسپولیس را بردیم و ویسی دوباره گواردیولا شد!

این بازیکن در مورد استراحتی که داور مسابقه به دلیل گرما به بازیکنان دو تیم داد نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من استراحت هایی که داده شد کاملا به موقع بود چون گرمای هوا واقعا طاقت فرسا شده بود، هوا هم گرم بود و هم شرجی و واقعا نیاز داشتیم که چند دقیقه ای را به استراحت بپردازیم.

سیف اللهی در مورد موقعیتی که به دست آوردیم ولی با سرنگون شدنش توسط حاتمی آن را از دست داد، گفت: من داشتم می رفتم تا با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شوم اما بابک حاتمی روی من خطا انجام داد شاید اگر آن خطا انجام نمی شد می توانستیم به گل برسیم نمی خواهم بگویم صددرصد ولی بالاخره موقعیت خوبی ایجاد شده بود.

هافبک آبی های اهواز در مورد 10 نفره شدن پرسپولیس نظرش را اینگونه بیان کرد: پرسپولیسی ها که 10 نفره شدن دل را به دریا زدند و حمله کردند و اتفاقا به گل هم رسیدند. بنابراین فکر کنم آن اخراج هم به نفعشان شد!

وی در پایان در مورد دربی این هفته اهواز و رویارویی با فولادخوزستان افزود: ما بازی با سپاهان و باخت به این تیم، بازی با پرسپولیس و برد شیرین را فراموش کرده ایم ولی باید بگویم که روحیه ای بسیار خوب داریم می رویم تا در دربی اهواز با قدرت با فولاد بازی کنیم. ما باید برای بازی بعدی تمرکز کنیم و نباید بگذاریم پیروزی برابر پرسپولیس مغرورمان کند زیرا این تازه اولین برد ما بود و باید ادامه دار باشد. در مورد فولاد هم باید بگویم که نباید حریف را دست کم بگیریم فولاد تیم خوبی است و تقریبا امتیاز فصل گذشته اش را حفظ کرده ولی ما برای 3 امتیاز جلو می رویم.

دیدگاه‌ها