کد خبر : 1258362 | 17 مرداد 1394 ساعت 17:07 | 81.4K بازدید | 4 دیدگاه

با گل به خودی واکر و درخشش رومرو

پیروزی دلچسب منچستریونایتد برابر تاتنهام

دیدار تیم های منچستریونایتد و تاتنهام از هفته اول لیگ برتر انگلیس، لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود منچستریونایتد خاتمه یافت.

پیروزی دلچسب منچستریونایتد برابر تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فصل 2015-2016، با دیدار یونایتد و تاتنهام در الدترافورد رسما آغاز شد. شیاطین سرخ با ترکیبی که به نسبت فصل گذشته تفاوت های عمده ای داشت برابر تاتنهامی قرار گرفت که تقریبا ترکیب اصلی فصل گذشته خود را حفظ کرده بود. حضور تازه واردهایی چون دیپای، اشنایدرلین، رومرو و دارمیان، رنگ و بوی تازه ای به منچستریونایتد داده بود.

1035152

بازی بر خلاف انتظارات با برتری نسبی تاتنهام آغاز شد و این تیم تا دقیقه 17 بازی، دو سه خطر تقریبا جدی توسط اریکسون، کین و واکر روی دروازه یونایتد خلق کرد اما ضربات نهایی بی دقت بوده و به خارج رفتند تا اینکه سرانجام یونایتد روی اولین خطر جدی خود و روی اشتباه مسلم واکر به گل دست یافت.

مدافع تاتنهام در دادن پاس دچار یک اشتباه فاحش شد. یانگ توپ را تصاحب کرد و آن را به ماتا رساند. ماتا نیز بی معطلی وین رونی را درون محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد. پیش از اینکه رونی به توپ ضربه بزند، این واکر بود که با دخالت خود سعی در فرستادن توپ به کرنر را داشت اما به اشتباه، دروازه خودی را باز کرد تا اولین گل به خودی فصل به نام او ثبت شود.

1035154

در ادامه، بازی تقریبا کم حادثه ای را شاهد بودیم و حملات تاتنهام برای زدن گل تساوی حاصلی نداشت. تاتنهام روی حرکات خوب کین و اریکسون، تا بیرون محوطه جریمه یونایتد خوب  پیشروی می کرد اما برنامه خاصی برای نفوذ به درون محوطه و رسیدن به گل نداشت. نیمه اول با همان یک گل به سود شیاطین سرخ به اتمام رسید.

نیمه دوم با فشار محسوس تاتنهام آغاز شد اما این تیم همچنان از مشکل نیمه اول خود رنج می برد. اولین خطر تقریبا جدی تاتنهام دقیقه 57 روی ضربه آزاد اریکسن رقم خورد اما رومرو کار دشواری برای مهار این توپ نداشت. یونایتد هم دقیقه 65 توسط رونی صاحب یک ضربه آزاد، تقریبا چسبیده به محوطه جریمه شد که رونی این توپ را به آسمان فرستاد.

1035158

تاتنهام در ده دقیقه پایانی فشار روی دروازه یونایتد را مضاعف کرد اما درخشش رومرو در سه صحنه باعث بسته ماندن دروازه شیاطین سرخ شد. یک بار ضربه سر هری کین و دو ضربه محکم از اریکسن را رومرو به زیبایی مهار کرد تا یونایتد همچنان تک گل خود را حفظ کرده باشد.

1035163

سرانجام این بازی با همان گل به خودی واکر به سود منچستریونایتد به اتمام رسید تا شیاطین سرخ به لطف واکر و نیز درخشش رومرو، فصل را با پیروزی آغاز کند.

دیدگاه‌ها