کد خبر : 1258614 | 18 مرداد 1394 ساعت 15:47 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی: ملوان به فکر مسائل مالی بود

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در شب بازی با استقلال هم باشگاه به فکر مسائل مالی بود.

محمدی: ملوان به فکر مسائل مالی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس اکبر محمدی،‌ در مورد وضعیت ملوان گفت: ما از نظر بدنسازی عقب هستیم فقط یک هفته قبل از شروع لیگ تمرینات جدی داشتیم. به هر حال نمی‌توان روی بازیکنان هم زیاد فشار آورد زیرا ممکن است مصدوم شوند روی نیمکت هم بضاعت زیادی نداریم. به طوریکه دو سهمیه بزرگسالان ملوان هنوز خالی است. کار بسیار سختی داریم و امیدوارم با حل شدن مشکلات هرچه زودتر به شرایط مناسب برسیم.

مربی ملوان در مورد اینکه فیلم بازی با استقلال را دوباره دیده یا نه گفت: بله ما در 20 دقیقه اول مسابقه اشتباهات فردی زیادی داشتیم و در این زمان موقعیت‌های گلزنی زیادی برای استقلال ایجاد شد در ورزشگاه آزادی وقتی از استقلال گل بخوریم بازگشت به بازی بسیار سخت است. با شرایطی که ملوان دارد خیلی رویاپردازانه است که بتوانیم در دو هفته ذوب آهن و استقلال را با هم شکست بدهیم هرچند اگر اشتباهات فردی ما کم نبود می‌توانستیم مقابل استقلال بازنده نباشیم. تیم ما دیر تشکیل شده با این حال امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال اهواز بازی خوبی ارائه کنیم.

محمدی در مورد وضعیت حضور قلعه نویی در ملوان گفت: قرار است که امروز یا فردا او به انزلی بیاید قلعه نویی با باشگاه قرارداد امضا کرده اما هنوز این قرارداد را در هیات فوتبال استان ثبت نکرده است و ایشان با توجه به تجربیاتی که داشتند می‌خواهند مسائل و دغدغه‌های مالی بازیکنان رفع شود.

قلعه نویی و این کادر فنی حسن نیت خود را به باشگاه ملوان اثبات کرده است به هر حال بازیکنان باید تمرکزشان بر روی مسائل فنی باشد در حالی که شب بازی در استقلال هم بحث‌های مالی در باشگاه وجود داشت. من همیشه می‌گویم اگر بازیکن فقط یک درصد از تمرکزش را از دست بدهد بازنده می‌شود. در حالی که مسائل و دغدغه‌های مالی و معیشتی وجود داشته باشد شرایط برای نتیجه گیری سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود زیرا هواداران این مسائل را بعد از مسابقه قبول نمی‌کنند و اگر مشکلات حل شود بازیکنان با تمام وجود بر روی بازی و مسابقه تمرکز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها