کد خبر : 1258772 | 19 مرداد 1394 ساعت 12:04 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

مجیدی:قصد توهین به ملوانی ها را نداشتیم

میثم مجیدی: گل زدن را دوست دارم

بازیکنان استقلال بعد از گل اولی که به ملوان زدند، شاد گل به یادماندنی انجام دادند. آنها به خاطر به دنیا آمدن فرزند خسرو حیدری دست های خود را به شکل گهواره درآوردند و به سبک ببتو در جام‌جهانی 94 خوشحالی کردند.

میثم مجیدی: گل زدن را دوست دارم
البته میثم مجیدی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ادعا می‌کند که او هماهنگ کننده این خوشحالی نبوده و به درخواست امید ابراهیمی این کار را کرده است.

شادی گل را دوست دارم

من کلا شادی گل را خیلی دوست دارم و معمولا در هر تیمی که بازی کرده ام وقتی تیمم گل می‌ زند، سریع به سمت گلزن می‌ روم و با او شادی می‌ کنم. گل زدن همیشه برای من هیجان خاصی دارد و دوست دارم اولین نفری باشم که به هم تیمی ام بابت گلی که زده تبریک بگویم.

من هماهنگ کننده شادی نبودم

نمی‌ دانم چرا بعد از گل همه رسانه ها اعلام کردند که من هماهنگ کننده این شادی بودم. در حالی که اصلا اینطور نبود. زمانی که توپ گل شد، من رفتم سمت امید ابراهیمی و او از من خواست به کنار زمین برویم و تولد خسرو حیدری را جشن بگیریم. ما همگی به خاطر دختر تازه متولد شده حیدری خوشحالی کردیم.

قصد توهین به ملوانی ها را نداشتیم

نمی‌ دانم چرا هواداران ملوان فکر کردند که ما سمت آنها رفتیم و خوشحالی می‌ کنیم و از کارت زرد داور به امید ابراهیمی تعجب کردم. ما سمت عکاس ها رفتیم تا بتوانند صحنه شادی گلمان را ثبت کنند و قصد دیگری هم نداشتیم. اگر کار ما باعث ناراحتی آنها شده، من همین جا از آنها عذرخواهی می‌ کنم.

شادی گل خاصی ندارم

من معمولا وقتی گلی می‌ زنم هیچ شادی گل خاصی نمی‌ کنم. کلا هر وقت توپ را به گل تبدیل کنم، هرکاری که به ذهنم برسد انجام می‌ دهم. بیشتر دوست دارم در شادی گل شرکت کنم ولی اینطور نیست که خودم شادی گل خاصی داشته باشم.

سبک استقلال هجومی است

از روزی که پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده از ما می‌ خواهد که فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم. حتی در بازی با ملوان هم پرویزخان از ما خواست که بی جهت به دفاع نرویم و به حمله هایمان ادامه بدهیم، ایشان به من هم وظیفه تهاجمی داده است و گفته وقتی دفاع چپ نفوذ کرد، دفاع راست در دفاع بماند و برعکس.

گل زدن را دوست دارم

من در استقلال‌خوزستان چند گل زده ام و کلا علاقه دارم روی ضربات ایستگاهی نفوذ کنم. اول موفقیت استقلال برایم مهم است و اگر شد تلاش می‌ کنم برای این تیم در طول فصل گل هم بزنم.

با هوادارانمان ذوب‌آهن را می‌ بریم

امیدوارم در بازی با ذوب‌آهن هم بتوانیم به همین بازی تهاجمی ای که در دو بازی اول ارائه کرده ایم، ادامه بدهیم. البته برای رسیدن به موفقیت به هوادارانمان نیاز داریم. امیدوارم آنها همانطور که در بازی با ملوان ما را حمایت کرده اند، در بازی با ذوب‌آهن هم حمایتشان را بیشتر کنند تا انشاالله بتوانیم این تیم مدعی را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها