کد خبر : 1259252 | 21 مرداد 1394 ساعت 16:18 | 46.2K بازدید | 8 دیدگاه

بعد از مصاحبه تند علیه فدراسیون والیبال؛

حمله کاربران شبکه های اجتماعی به مساجدی

مربی ایرانی تیم ملی والیبال ژاپن بعد از قهرمانی در ایران از شکست ایران ابراز خوشحالی کرد و انتقادات بسیاری بر فدراسیون والیبال ایران داشت که همین موضوعات باعث خشم کاربران اینترنتی شد.

حمله کاربران شبکه های اجتماعی به مساجدی
به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب مدال طلای آسیا توسط تیم ملی والیبال ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا که تهران میزبان آن بود احمد مساجدی مربی ایرانی تیم قهرمانی در اظهار نظراتی تند از پیروزی مقابل ایران ابراز خوشحالی کرد و انتقادات زیادی از فدراسیون والیبال داشت. او اعتقاد دارد در ایران قدر او دانسته نشده است و به اجبار راهی ژاپن شده و روابط در ایران طوری است که کار را سخت می کند.

اظهار نظرات او تا حد زیادی دور از واقعیت بود و گله های عنوان شده دست به دست هم داد تا کاربران اینترنتی به صفحه شخصی او هجوم برده و او را مورد خشم خود قرار دهند. شدت اعتراض کاربران نسبت به صحبت های او آنقدر بالا گرفت تا او در عرض چند ساعت مجبور به بستن صفحه شخصی خود شد تا از سیل انتقادات رها شود.

او بعد از قهرمانی در تهران خوشحالی زیادی از خود نشان داد و این موضوع را به طور بسیار روشنی در مصاحبه اش هم عنوان کرد تا در نهایت با اعتراض کاربران مجبور به سکوت شد.

1035597

دیدگاه‌ها