کد خبر : 1259267 | 21 مرداد 1394 ساعت 15:49 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب په په، بنزما، واران و کوئنترائو

تمرینات سخت و فشرده رئال برای شروع لالیگا

تمرین امروز رئال مادرید به صلاحدید بنیتس، دو نوبته است و در نوبت صبح، بازیکنان تمریناتی استقامتی را پیش از کارهای تاکتیکی انجام دادند.

تمرینات سخت و فشرده رئال برای شروع لالیگا
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که فصل گذشته در کسب افتخار ناکام ماند، حالا برای جبران و به دست آوردن رضایت خاطر هوادارانش، با انگیزه ای بسیار بالا خود را برای فصل جدید آماده می کند. کهکشانی ها که اردو و دیدارهای پیش فصل خوبی را در استرالیا و چین برگزار کرده و در مونیخ نیز دو بازی سنگین و مفید برابر تاتنهام و بایرن انجام دادند، این روزها در کمپ والدبباس مشغول تمریناتی سخت و جدی هستند.

تمرین امروز رئال در دو نوبت انجام خواهد شد. در تمرین نوبت صبح، بازیکنان ابتدا به کارهای استقامتی مشغول شدند و سپس تمرین های تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت. یک بازی درون تیمی نیز پایان بخش تمرین صبح بود.

په په و بنزما همچنان مشغول مداوای خود در کلینیک باشگاه هستند. واران و کوئنترائو نیز تمریناتی انفرادی را امروز انجام دادند.همچنین رونالدو و راموس که در روزهای گذشته از ناحیه کمر و مچ پا مصدوم بودند نیز بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی حضور داشتند تا بنیتس خوشحال باشد که برای شروع لالیگا و بازی برابر اسپورتینگ خیخون، هر دو بازیکن ارزشمندش را در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها