کد خبر : 1259279 | 21 مرداد 1394 ساعت 16:34 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

انریکه: بارسلونا همیشه نمی تواند قهرمان شود

بارسلونا شب گذشته با برتری 5-4 بر سویا در سوپرکاپ اروپا، چهارمین جام خود در سال 2015 را به دست آورد تا برای کسب 6 گانه، حالا دو جام دیگر پیش رو داشته باشد.

انریکه: بارسلونا همیشه نمی تواند قهرمان شود
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در شرایطی موفق شد سویا را 5-4 شکست دهد که پیش از شروع بازی، یک پیروزی آسان دیگر و یک قهرمانی بی دردسر برای این تیم تصور می شد. بارسا ابتدا 4-1 از سویا پیش افتاد اما در ادامه، سه گل دریافت کرد تا کار به وقت های اضافه بکشد. سرانجام با گل دقیقه 115 پدرو بود که کاتالان ها به سختی موفق به کسب جام شدند.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" به نظر می رسد که همه از بارسلونا انتظار دارند در هر رقابتی به آسانی قهرمان شود اما همیشه این اتفاق نخواهد افتاد. مردم تصور می کنند بارسا اتوماتیک وار،قهرمان هر تورنمنتی است اما اینچنین نیست.
به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم. پس از از دست دادن برتری 4-1، آنها خیلی خوب واکنش نشان داده و به بازی برگشتند. در بازی برگشت لالیگای فصل پیش نیز همین اتفاق افتاد و ما برتری 2-0 را برابر سویا از دست دادیم. باید این مساله آنالیز شود. بیش از همه برای هوادارانمان خوشحالم و این پیروزی را باید به آنها تقدیم کرد."

دیدگاه‌ها