کد خبر : 1259299 | 21 مرداد 1394 ساعت 18:42 | 107.3K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان و تغییر پستی که به صلاح برانکو است

رامین رضاییان در دو بازی اخیر پرسپولیس از شرایط ایده آل و مورد نظر خودش و هوادارانش تیمش به دور بوده است.

رضاییان و تغییر پستی که به صلاح برانکو است
به گزارش "ورزش سه"، رضاییان که در فصل گذشته در قالب یک ناجی برای تیمش موفق شد سهم زیادی در بقای راه آهن ایفا کند و در نهایت در تیم کارلوس کی روش نیز جایگاه ویژه ای برای خودش کسب کرد.

رضاییان که در این فصل پیشنهادات زیادی را نیز در اختیار داشت در نهایت پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. البته او در دو بازی گذشته پرسپولیس آنچنان که باید موفق نشده تاثیرگذار باشد. بیشتر این مساله به نظر می رسد به دلیل حضور او در خط دفاعی باشد. رضاییان در فصل گذشته در راه آهن آزادی عمل بیشتری داشت و بیشتر نزدیک به دروازه و در نقش وینگر راست به خط حمله تیمش اضافه می شد و از این راه سهم زیادی در موفقیت تیمش در مقطع انتهایی فصل داشت.

پرسپولیس که در دو دیدار گذشته اش سه گل از چهار گل دریافتی را بابت جا ماندن این بازیکن در خط دفاعی دریافت کرده است به نظر می رسد باید فکری برای خصوصیات تهاجمی رضاییان کند و به نظر می رسد عدم حضور هادی نوروزی در دیدار با سپاهان می تواند یک موهبت اجباری برای برانکو باشد تا او را به یک خط جلوتر ببرد و از بازیکنی تدافعی تر در دفاع راست استفاده کند تا اسیر ضدحملات و بازیکنان تکنیکی و سرعتی سپاهان نشود.

دیدگاه‌ها