کد خبر : 1259704 | 23 مرداد 1394 ساعت 18:52 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

شروع نکوی سایپا و جلالی

سایپا 2 ـ پدیده 1؛ صعود نارنجی ها به پله دوم

سایپا با دو گل غلامرضا رضایی مهاجم سرعتی اش اولین شکست را به پدیده تحمیل کرد و با 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

سایپا 2 ـ پدیده 1؛ صعود نارنجی ها به پله دوم
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جلالی که در لیگ برتر استحکام فوق العاده ای از خود نشان داده اند، البته رکورد مثبتشان در حفظ دروازه خودی را از دست دادند اما نکته مهم صعود آنها به رده دوم جدول لیگ بود.

هفته سوم لیگ برتر، ورزشگاه پاس قوامین ،تماشاگر: ٢٠٠ نفر
داور: محمدحسین زاهدی فر،کمک ها:محمدرضا امینی،ایوب غلامزاده
اخطار : ایگور پراهیچ (67) پدیده -
سایپا: حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی(51 حامد شیری)، وحید محمدزاده، روزبه شاه علی دوست، سجاد مشکل پور، جواد نکونام، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، مسعود ابراهیم زاده(85 علی زینالی)، میلاد میداوودی(57 مهدی ترابی)، غلامرضا رضایی
سرمربی: مجید جلالی


1035838

پدیده: مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی(69 معین عباسیان)، حسین بادامکی، یونس شاکری، محسن یوسفی(61 میلاد غریبی)، مهدی خیری، حسن جعفری(85 مهرداد رضایی)، میثم نقی زاده، ایگور پراهیچ
سرمربی: رضا مهاجری

1035840

شرح گل ها:
١-٠(سایپا) : کرنر إرسالی سایپایی ها از جناح راست به درون شش قدم پدیده ای ها در حالی که با دستپاچگی مدافعان این تیم روبرو شد با بغل پای غلامرضا رضایی به گل اول سایپا بدل شد. این گل در دقیقه ١٣ بازی به ثمر رسید.

1035835

٢ - ٠ (سایپا): غلامرضا رضایی توپ ارسالی را در محوطه جریمه استپ کرد و با چرخشی زیبا توپ را به کنج دروازه پدیده فرستاد.

1035837

٢-١ (پدیده): نفوذ بادامکی از جناح راست با ارسال زیبای وی ادامه یافت و در شش قدم سایپایی ها حامد شیری بازیکن تازه وارد سایپایی ها به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد.

1035836

دقایق حساس:
دقیقه 2 : اولین حمله این بازی توسط پدیده ای ها صورت گرفت و ضربه حسین بادامکی از پشت محوطه جریمه سایپایی ها با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم بیرون رفت.
دقیقه ٢١ : سانتر ارسالی بادامکی با ضربه سر خطرناک پراهیچ دروازه سایپا را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه ٢٤: سانتر صادقی از جناح راست موقعیت خطرناکی را برای بازیکنان تیمش ایجاد کرد اما این توپ از روی سر میداوودی عبور کرد.
دقیقه ٢٦: ضربه محکم شاکری از درون محوطه جریمه سایپایی ها با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه ٢٦: در حمله ای از تیم پدیده، شاکری مهاجم این تیم برخوردی با فلاح زاده داشت که برخورد باعث از دست رفتن این موقعیت خوب شد. پدیده ای ها پس از این صحنه معتقد به ضربه پنالتی بودند و اعتراضات زیادی را از داخل زمین و روی نیمکت به زاهدی فرد داور این بازی داشتند.

1035833

دقیقه ٢٨: کریم احمدی هافبک پدیده ای ها شوت محکم و خطرناکی را روانه دروازه سایپا کرد اما این شوت زیبا با اختلاف کمی از بالای دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه ٣١: شوت دیگری از پدیده ای ها و این بار بادامکی زننده این ضربه بود که شوت او بازهم از کنار دروازه حریف بیرون رفت.
دقیقه ٤٣: کریم احمدی ضربه محکم و ناگهانی به سمت دروازه سایپا زد اما فلاح زاده با یک سیو زیبا این توپ را مهار کرد.
دقیقه ٥٧: مهدی خیری در حالی که مدافعان سایپا به گمان آفساید ایستاده بودند موقعیت ایده آلی به دست آورد، ولی وی نتوانست این موقعیت تک به تک را به نحو أحسن استفاده کند و ضربه او راهی خارج از زمین شد.

1035834

دقیقه ٦٠: کرنر سایپایی ها با ضربه روپای مشکل پور روبرو شد که توپ خطرناک را روشنگر دفع کرد.
دقیقه ٦٤: موقعیت دیگری برای پدیده ای ها به وجود آمد که شوت بازیکنان این تیم در موقعیت خطرناکی توسط مدافعان سایپا دفع شد.

بهترین بازیکن: غلامرضا رضایی با 2 گلی که وارد دروازه پدیده کرد. او موثرترین بازیکن میدان بود.

اتفاق ویژه: پدیده پس از شروع خوب مقابل پرسپولیس با شکست در بازی امروز 2 امتیازی باقی ماند تا در رده های انتهایی جدول قرار داشته باشد. این در حالی است که برد امروز سایپا را با اختلاف 2 امتیاز به رده دوم جدول رساند.

حاشیه ها:
*با توجه به اعتراضاتی که خبرنگاران در بازی قبلی خانگی سایپایی ها به به مسائلی از جمله اینترنت و... داشتند، امروز این مشکلات برطرف شده است.
*غلامرضا رضایی پس از گلزنی به سمت مجید جلالی رفت و وی را در آغوش گرفت.
*در یکی از حملات پدیده ای ها که منجر به برخورد فلاح زاده و مهاجم پدیده در محوطه جریمه سایپا شد، بازیکنان و کادر فنی این تیم اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراض بسیاری به داور این مسابقه کردند.
* بیت اله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا پس از گذشت پانزده دقیقه از بازی در ورزشگاه حضور یافت و به تماشای بازی نشست.
*میداوودی از تعویض خود در این بازی ناراضی بود و این موضوع از چهره وی پس از تعویض پیدا بود.

دیدگاه‌ها