کد خبر : 1259856 | 24 مرداد 1394 ساعت 11:15 | 95.7K بازدید | 3 دیدگاه

داوری و شانتاژمربیان ذوب آهن

افشارزاده مقصر باخت استقلال را معرفی کرد

مدیرعامل استقلال داور بازی ذوب آهن را عامل شکست تیمش مقابل حریف نامیده است .

افشارزاده مقصر باخت استقلال را معرفی کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، بهرام افشارزاده با انتقاد ازفضای ایجاد شده علیه داوری توسط برخی تیم ها طی هفته های گذشته، در خصوص شکست روز گذشته تیمش برابر ذوب آهن افزود: متاسفانه با فضاسازی های انجام گرفته داور این دیدار تمامی موقعیت های 50-50 را به تیم حریف داد و در چند صحنه به آسانی از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان آنها گذشت کرد.

وی اظهارداشت:ایمان دارم که این اشتباهات سهوی است و باید همواره کمتر شود و امیدوارم کمیته داوران و فدراسیون فوتبال پس از بررسی فیلم سه دیدار استقلال برخورد قاطعی با این رفتارها داشته باشد و از کمیته انضباطی می خواهم با این شانتاژها و حرکت هایی که برخی مربیان کنار زمین برای تحت تاثیر قرار دادن جریان داوری انجام می دهند، قاطعانه برخورد کنند.

افشارزاده ادامه داد: باید پذیرفت که شکست جزیی از فوتبال است و استقلال برابر ذوب آهن نمایش خوبی داشت و حق آنها باخت نبود و در نیمه نخست چندین فرصت گلزنی داشتیم وتا قبل از گل اول حریف، اجازه هیچ کاری به آنها ندادیم اما متاسفانه شاهد بودید که بر روی یک اشتباه گل دریافت کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان در نیمه دوم به لحاظ بدنی کمی افت کردند و پس از دریافت گل اول نیز روحیه تیم از بین رفت و آهنگ لازم برای رسیدن به گل تساوی و پیروزی را نداشتیم.

وی ادامه داد:من نه با دو پیروزی گذشته ازعملکرد تیم مسرور بودم و نه اکنون برای این باخت ناراحت هستم و اطمینان دارم که استقلال پیشرفت خواهد کرد و با مجموعه کنونی روزهای خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد احضار سرمربی به جلسه هیات مدیره پس از نخستین شکست را دارد، گفت: اگر قرار باشد برای هر پیروزی وشکست کسی را دعوت کنیم، نمی توان این کار را مدیریت نامید ، چرا که باشگاه اهرم های مدیریتی برای نتایج تیم در نظر گرفته و کارشناسان فنی حاضر در هیات مدیره سیستم بازی استقلال را بررسی می کنند.

وی در پایان با تمجید از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، بیان کرد: از همه هوادارانی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ممنون هستم وحضور آنان نشان دهنده آن است که از فرم کلی تیم راضی هستند ولی شرمنده آنها هستیم. امیدوارم بازیکنان خوب استقلال در فصل جاری با ارائه بازی تماشاگر پسند و کسب نتایج خوب شرایطی را برای حضور هر چه بیشتر هواداران در ورزشگاها فراهم کنند.

دیدگاه‌ها