کد خبر : 1259927 | 24 مرداد 1394 ساعت 15:11 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

زردها و قرمزها در سه هفته ابتدایی

پرکارت های لیگ برتر

در سه هفته اول لیگ برتر و در بازی های انجام شده 9 بازیکن دو اخطاری و دو بازیکن اخراجی در لیست اخطاری ترین های لیگ برتر قرارگرفته اند.

پرکارت های لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، میلان یوانوویچ و هادی نوروزی را می توان بد اخلاق ترین بازیکنان سه هفته ابتدایی لیگ برتر پانزدهم دانست.

قرمز های لیگ

هادی نوروزی، کاپیتان سرخ پوشان در دو بازی که که برای این تیم به میدان رفت دو کارت با رنگ های متفاوت دریافت کرد. وی در بازی اول و در برابر پدیده ای ها اولین کارت خود را که زرد رنگ کسب کرد و در بازی دوم این تیم در برابر استقلال خوزستان با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد.

اما میلان یوانوویچ، هافبک دفاعی سیاه جامگان تمام کارت هایش را در یک بازی گرفت. وی در جریان بازی یک کارت زرد از داور دریافت کرد و کارت زرد دوم خود را زمانی که بازی به پایان رسیده بود و او به دلیل اعتراضی که به داور مسابقه داشت از سوی وی جریمه شد و بعد از دو کارته شدن از سوی داور مسابقه اخراج شد تا بازی بعد تیمش را از دست بدهد.

صدرنشینان کارت زرد

9 بازیکن از 8 تیم مختلف در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، دو بار کارت زرد دریافت کردند که البته سهم سپاهان در این میان دو بازیکن بود.

تیم پرنماینده

عبداله کرمی و محمدرضا خلعتبری دو بازیکن اصفهانی ها بودند که تاکنون دو کارت زرد دریافت کردند. بازی اول این تیم در برابر استقلال خوزستان و بازی سوم آنها در برابر پرسپولیس، دو بازی بود که هر دو بازیکن از سوی داور مسابقه جریمه شدند.

اخطاری مورد بازخواست

مهدی کیانی که در بازی اول به دلیل اعتراض از سوی داور بازی با تیم سایپا کارت زرد دریافت کرده بود و از سوی سرمربی تیمش مورد بازخواست قرار گرفته بود در بازی سوم این تیم نیز در مقابل صبا قم باز هم کارت زرد دریافت کرد.

تنها نماینده سرخابی ها

کمال کامیابی نیا را تنها نماینده سرخابی ها در لیست کارت زردی ها دانست. هافبک دفاعی سرخ پوشان که این فصل به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده است در دوبازی اول در مقابل پدیده و بازی سوم در مقابل سپاهان از سوی داور بازی جریمه شد.

عجیب ترین دو اخطاره

میلان یوانوویچ که توضیحات راجع به وی در قسمت مربوط به کارت قرمز آمده است را می توان عجیب ترین دو اخطاره لیگ دانست، وی که در حین بازی اولین اخطار را دریافت کرده بود پس از اینکه سوت پایان بازی به صدا درآمد به دلیل اعتراض به داور بازی از سوی وی کارت زرد دوم را دریافت کرد.

تنها دروازه بان

تنها گلری که در میان بازیکنان حاضر در لیگ در دوبازی از سه بازی تیمش کارت زرد دریافت کرده است حامد لک دروازه بان صبایی هاست. وی در بازی های اول و سوم تیمش در مقابل استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریز کارت های خود را دریافت کرد.

اخطاری اوت انداز

عزت اله پورقاز، مدافع کلوانی ها که در آخرین اردوهای تیم ملی فوتبال نیز دعوت شده بود و این روزها خاصیت پرتاب های اوتش خیلی بیشتر از گذشته به چشم می آید با کارت های زردی که در بازی های دوم و سوم این تیم مقابل استقلالی های تهران و اهواز گرفت در لیست اخطاری های لیگ قرار گرفت.

نماینده های خوزستان

حسین ابراهیمی هافبک فولاد خوزستان و سعید قزل مدافع استقلال اهوازی ها نماینده های استان جنوبی در این جدول هستند. ابراهیمی در بازی های دوم و سوم فولادی ها در مقابل پدیده و استقلال خوزستان کارت های خود را دریافت کرد و سعید قزل نیز با جرایمی که از سوی داور بازی در دیدارهای تیمش در مقابل ملوان بندرانزلی و صبا قم روبرو شد نام خود را در این لیست وارد کرد.

دیدگاه‌ها