کد خبر : 1259945 | 24 مرداد 1394 ساعت 16:32 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: امیدواریم مسئله اسپانسر نتیجه بگیرد

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه امروز در مورد مسائل مالی که طاهری ارائه کرد صحبت کردیم..

عبدی: امیدواریم مسئله اسپانسر نتیجه بگیرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین عبدی در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم تیتروار باید بگویم جلسه مربوط به گزارش‌های مالی که طاهری ارایه کرد صحبت شد و مساله اسپانسر هم مطرح شد و امروز و فردا امیدوارم به نتیجه برسد.

وی افزود: مساله دیگر فشار هواداران است که گریبان باشگاه را گرفته زیرا در دو بازی گذشته پرسپولیس اشتباهاتی به وجود امده و هیات مدیره واکنش نشان داد تا از حق و حقوق باشگاه دفاع کند مخصوصا اشتباهات داوری که ایجاد شده بود و این بحث‌ها را باشگاه و هیات مدیره باید پیگیری کنند.باید منابع مالی تزریق شود تا باشگاه از آنها بهره‌برداری کند.

عبدی در مورد اینکه هزینه 2 میلیاردی از صندوق پیشکسوتان برای پرسپولیس مطرح شده آن هم زمانی که بحث مدیرعاملی طاهری مطرح شد، گفت: همیشه مسایل حاشیه‌ای گریبان باشگاه‌های بزرگ را می‌گیرد و برای همین باشگاه‌ها بزرگ می شوند اما اینکه باشگاه‌ها چطور از این مسایل حاشیه‌ای خودشان را نجات بدهند اهمیت دارد. در هفته گذشته که من نبودم انگار هفت سال نبودم و مسایلی مطرح شد و حتی از سوی من مصاحبه‌هایی منتشر شد و این مسایل به باشگاه ضربه می‌زند و استدعا دارم هر کدام از پیشکسوتان که به پرسپولیس عشق می‌وزند کمکش کنند و بحث‌های تنش‌زا موج ایجاد می‌کنند و برخی روی این امواج سوار می‌شوند و منافع شخصی‌شان را دنبال می‌کنند و شاید حتی منافعی هم نداشته باشند اما این بحث‌ها به باشگاه لطمه می‌زند.

وی ادامه داد: اگر واقعا می‌گوییم که پرسپولیسی هستیم باید نقد منصفانه شود اما ایجاد تشنج خوب نیست و از این مسایل بپرهیزیم تا از این مقطع حساس عبور کنیم و امیدوارم همه چیز به سود پرسپولیس تمام شود.

عبدی در مورد اتلاف وقت اسپانسر گفت: امروز اسپانسر مشخص می‌شود و مساله خاصی هم نیست اما اگر مشخص نشود در ادامه به مشکل می‌خوریم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد شانزدهمی این تیم در لیگ برتر، گفت: بارها گفته‌ام که دیدگاه هیات مدیره حمایت از همه عوامل باشگاه است و لیگ تازه شروع شده و باید حمایت قاطع کرد اما این مساله به این منظور نیست که نظارتی نباشد و در باشگاه کمیته‌های مختلفی وجود دارد تا اگر کمکی لازم است و کمک فنی هست به تیم و کادر فنی کمک شود. نگاه باشگاه به کادرفنی نگاه حمایتی است و هنوز زود است و از این مقطع زمانی سربلند خارج می‌شویم و از بازی بعد که امتیازات را بگیریم که امیدوارم بگیریم از این مرحله سربلند خواهیم شد.

وی در مورد اینکه حسین هدایتی قصد رایگان اعلام کردن بازی پرسپولیس و ذوب آهن را دارد و این حرکت حمایتی است یا حاشیه‌سازی است، گفت: به نظرم باید شرایط حمایتی داشته باشد اما برخی افراد در برخی مواقع که حسن نیت هم بوده ولی به باشگاه ضربه زده است.

عبدی در مورد نظارت بیشتر بر روی برانکو و محدود شدن تعویض‌ها از سوی سرمربی گفت: این مساله اصلا صحت ندارد و مربی ما حرفه‌ای است و باید قدرت عمل داشته باشد و باید بتواند ترکیب بچیند و تعویض‌هایش را انجام بدهد و این حرف غیرحرفه‌ای است و نباید به آن بپردازم.

وی در مورد جذب بازیکنان ضعیف در پرسپولیس گفت: برانکو این بازیکنان را برای 8 بازی نگرفته است و برای یک فصل گرفته است و برخی از بازیکنان در فهرست برانکو را نمی‌شد جذب کنیم زیرا سرباز بودند ولی برخی بازیکنان مثل لوکا ماریچ را اصرار داشت بگیریم. او باید با بازیکنان کار کند و باید به او اختیار عمل داد و یکی مثل محمد نوری در فهرستش بود اما به تیم دیگری رفت اما حدود 90 درصد بازیکنان مورد نظر برانکو را جذب کردیم و باید ببینیم روند بازی‌ها چه می‌شود.

عبدی در مورد اینکه ایمان صادقی در فهرست برانکو بود یا نه، گفت: کاش می شد فهرست برانکو را رسانه‌ای کنیم و او به سوشا مکانی اعتماد دارد و نیاز به یک دروازه بان دوم داشت که به صادقی رسیدند و این یک بحث ساده فنی است.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در مورد مربی بدنساز گفت: وارد مسایل فنی تیم نمی شوم تا تنش ایجاد نشود و من خودم شعار می‌دهم که تنش ایجاد نکنیم. هر زمان که بازیکنی جذب شود اعلام می‌کنیم و مربی بدنساز به خاطر اینکه تازه ازدواج کرده بود خانواده اش تمایل نداشتند او زیاد در ایران زندگی کند. قطع همکاری هنوز صورت نگرفته و این مساله را طاهری هم در هیات مدیره اعلام کرد.

عبدی در مورد مستقر شدن سازمان بازرسی در صندوق حمایت از پیشکسوتان برای جابه جایی 3 میلیارد تومان ، گفت: در مورد این مسایل بیشتر صحبتی که می‌کنید ظاهرا می‌گویید و طاهری باید در موردش صحبت کند و من نمی‌توانم در موردش صحبت کنم و او یکی از عوامل باشگاه است که در آنجا مشغول به کار است و من فقط در مورد مصوبات هیات مدیره صحبت می‌کنم و در مورد مسایل دیگر صحبت کنم مسایل حاشیه‌ای است.

وی در مورد اینکه باشگاه سیاه جامگان به داوری‌ها اعتراض کرد اما پرسپولیس که این همه لطمه خورده هیچ واکنشی نشان نداده، گفت: در همین جلسه هیات مدیره بیانیه‌ای منتشر خواهیم کرد که مسایل حقوقی و فنی آن مشخص شود و قطعا نامه‌ای به کمیته داوران و کمیته اخلاق نامه می‌دهیم و برخی شبهه‌ها وجود دارد که شاید درست هم نباشد اما مسایلی مثل پنالتی روی عالیشاه و اخراج نوروزی که درست بود اما بازیکن استقلال خوزستان اخراج نشد. این تصمیم‌ها اینقدر فراز و نشیب دارد و در دو بازی دو صحنه فراز و نشیب زیادی دارد و نه فقط استقلال و پرسپولیس خیلی از باشگاه‌ها به این مسایل فراز و نشیب‌ها ضربه می‌خورد و امیدوارم این شائبه‌ها به فوتبال ضربه نزند.

عبدی در مورد تشکیل کمیته فنی گفت: اولین جلسه کمیته فنی با مصوبه هیات مدیره تشکیل می شود و سرپرست باشگاه می تواند هر فرد از بیرون یا داخل باشگاه به کمک باشگاه بیاورد تا بحث‌های لازم فنی را داشته باشد که این در اسرع وقت صورت می‌گیرد اما بحث برانکو این است که باشگاه نگاه حمایتی از این مربی دارد و زمان خاصی برای این مساله و برکناری برانکو در نظر گرفته نشده و این نگاه حرفه‌ای نیست.

عبدی در مورد اینکه بازی با ذوب آهن خط قرمز است و اگر نتیجه گرفته نشود شعار داده می شود، گفت: در دو فصل گذشته هواداران با حمایت خود تیم را شرمنده کردند و بخصوص در رقابت‌های آسیایی و اکنون هواداران انتظار دارند که رضایت شان جلب شود اما از اینکه هواداران حمایت می‌کنند من شرمنده‌شان هستم و دست‌شان را می‌بوسم و امیدوارم که تیم‌های بزرگ دنیا میهمان ما باشند و ببینند که هواداران ما وقتی می‌بازیم هم ما را تشویق می‌کنند و هواداران ما هم ببینند که تیم‌های بزرگ دنیا هم وقتی بازنده می شوند از سوی هوادارانشان تشویق می‌شوند.

دیدگاه‌ها