کد خبر : 1260284 | 26 مرداد 1394 ساعت 08:30 | 46.5K بازدید | 12 دیدگاه

دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا

پیش بازی بارسلونا-اتلتیک بیلبائو

دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا-اتلتیک بیلبائو
به گزارش "ورزش سه"، بیلبائو در دیدار رفت، پیروزی پرگلی را مقابل بارسلونا به دست آورده و امشب تنها به دنبال حفظ نتیجه خواهد بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز پس از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، در دیدار رفت سوپرکاپ اروپا مقابل بیلبائو 4-0 شکست خوردند و یکی از بدترین نتایج بارسلونا را رقم زدند. حال آبی اناری ها در ورزشگاه خود و با استفاده از امتیاز میزبانی، قصد دارند نتیجه را به نفع خود برگردانده و قهرمان این جام نیز بشوند. امید آنها به نتایج پرگل پیشین در نوکمپ و استفاده از حق میزبانی است. نیما و یوردی آلبا، مصدومین بارسا هستند که قادر به همراهی تیمشان در دیدار امشب نخواهند بود.

1035859

اتلتیک بیلبائو

شاگردان آلورده پس از کسب پیروزی 4-0 در زمین خود مقابل بارسا، حال با تمام وجود برای حفظ نتیجه پا به نوکمپ خواهند گذاشت. باسکی های سرسخت در خانه موفق شدند بارسا را در هم بکوبند و از خستگی شاگردان انریکه، نهایت استفاده را ببرند. با این حال، بیلبائو در چند سال اخیر، موفق به کسب پیروزی در نوکمپ نشده است و مسلما کار سختی در این ورزشگاه پیش روی خود خواهد داشت. با این حال، خستگی بازیکنان بارسا همچنان پابرجاست و والورده و شاگردانش می‌توانند از این موضوع استفاده کنند.

1036118

دیدگاه‌ها