کد خبر : 1260406 | 26 مرداد 1394 ساعت 14:42 | 201.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدول گل و پاس گل برای اولین بار در ورزش سه

اختصاصی، جدول با ارزش ترین بازیکنان لیگ

تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ پانزدهم، پنج بازیکن ارزشمندترین بازیکنان لیگ بودند از نظر گل و پاس گل در صدر بازیکنان حاضر در لیگ قرار گرفتند.

اختصاصی، جدول با ارزش ترین بازیکنان لیگ
به گزارش "ورزش سه"، 54 بازیکن در سه هفته ابتدایی لیگ برتر توانستند برای تیم هایشان گلزنی کنند و یا پاس گل ارسال کنند و از این نظر نام خود را در لیست بازیکنان ارزشمند لیگ وارد کنند.

این هفت نفر، برترین ها


علی علیپور، حسن بیت سعید، حسین بادامکی، یان رامسی، روح‌الله سیف‌الهی،محمد‌رضا خلعتبری و غلامرضا رضایی هفت بازیکنی هستند که با کسب سه امتیاز تاکنون توانستند نام خود را به عنوان بازیکنان باارزش لیگ تا پایان هفته سوم ثبت کنند. این هفت نفر بازیکنانی هستند که به ازای هرگل و یا پاس گل، یک امتیاز گرفته اند و تاکنون توانسته اند سه امتیاز کسب کنند.

علی علیپور: سه امتیاز
مهاجم سرخ پوشان که در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به جمع سرخ پوشان اضافه شدو با گلزنی در دربی نام خود را در ذهن هواداران این تیم حک کرد، تاکنون برای تیمش یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل ارسال کرد، وی تنها گل خود را در بازی اول مقابل پدیده به ثمر رساند و دو پاس گل خود را در بازی اول و سوم در مقابل پدیده و سپاهان برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

1036168

حسن بیت سعید: سه امتیاز
مهاجم تازه به استقلال خوزستان پیوسته که سال پیش در را در لیگ یک و در معیت تیم فولاد نوین می گذراند، بعد از حضور در لیگ برتر، تاکنون توانسته 3 گل برای تیم جدیدش به ثمر برساند و اتفاقا گل های خود را در بازی های مهم این تیم نیز به ثمر رساند، وی دو بار در بازی با پرسپولیس برای تیمش گلزنی کرد و در دربی اهواز نیز یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا برای اولین بار این تیم در دربی خوزستان پیروز از میدان خارج شود.

1035792

حسین بادامکی: سه امتیاز
هافبک باتجربه لیگ برتر که سال ها سابقه پوشیدن پیراهن سرخ پوشان را دارد امسال تاثیر اصلی خود برای تیمش را در بازی مقابل همین تیم گذاشت، وی تاکنون توانسته برای پدیده ای ها که امسال به جمع آنها پیوسته است یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل ارسال کند. وی در دیدار مقابل سرخ پوشان یک گل برای تیمش به ثمر رساند و پاس گل اول را نیز ارسال کرد و در بازی سوم پدیده در مقابل سایپا نیز پاس تنها گل تیمش را فرستاد.

1034213

محمدرضا خلعتبری: سه امتیاز
مهاجم سپاهانی ها در این فصل نیز تاکنون توانسته تاثیرگذاری خود را به نحو احسن برای تیمش به به نمایش بگذارد، وی در سه بازی اخیر سپاهانی ها یک گل به ثمر رساند و دو بار نیز پاس هایش برای این تیم منجر به گل شد. جالب اینجاست که اوج کار این بازیکن نیز در مقابل تیم سابقش یعنی پرسپولیس بود، وی در دربی اصفهان پاس تنها گل این تیم را ارسال کرد و در بازی برابر سرخ پوشان نیز علاوه بر ارسال پاس گل اول، گل چهارم این تیم را نیز به ثمر رساند.

992003


یان رامسی: سه امتیاز
هافبک جدیدالورود تراکتورسازان که در لیگ پانزدهم به این تیم پیوسته است تاکنون توانسته سه پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کند، رامسی که اصلا یک دورگه فیلیپینی و استرالیایی ست تاکنون در دوبازی برای تراکتور به میدان رفته است و در دو بازی توانسته سه پاس گل از خود بر جای بگذارد. دو گل از سه گل این تیم در دربی تبریز و تنها گل تبریزی ها در بازی مقابل راه آهن روی پاس های این بازیکن به ثمر رسید.

1035138

روح اله سیف الهی : سه امتیاز
هافبک استقلال خوزستان در لیگ گذشته نیز بازیکن تاثیر گذاری برای این تیم بود و البته یکی از پرکارت ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر نیز به حساب می آمد، دومین بازیکنی است که توانسته برای هم تیمی هایش سه پاس گل ارسال کند. در دیدار حساس دربی اهواز توانست دو پاس گل برای تیمش بر جا بگذارد. سیف الهی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارد در بازی مقابل این تیم نیز یک پاس گل برای مهاج تیمش ارسال کرد.

1035586


غلامرضا رضایی: سه امتیاز
مهاجم کهنه کار سایپایی ها که اتفاقا وی نیز امسال به این تیم پیوسته است حاصل کار خود در سه بازی اخیر تیمش را تبدیل به دو گل و یک پاس کرده است. وی در بازی دوم سایپا در مقابل راه آهن یک پاس گل برای مهاجم تیمش ارسال کرد و با دو گلی که در بازی سوم سایپا در مقابل پدیده به ثمر رساند سه امتیاز را نصیب این تیم کرد.

1035902

با ارزش ترین های در لیست انتظار

12 بازیکن دیگر تیم های لیگ برتری تاکنون با دو امتیازی که کسب کرده اند نام خود را به عنوان افراد حاضر در این لیست مطرح کرده اند. این 12 نفر به شرح ذیل هستند:

میلاد میداودی: دو امتیاز
مهاجم سایپایی ها در بازی این فصل تاکنون توانسته عملکرد کاملا موثری برای تیمش داشته باشد، او در بازی مقابل راه آهن گل اول تیمش را به ثمر رساند و یک پاس گل نیز در برابر پدیده ارسال کرد.

1034946
سجاد شهباززاده: دو امتیاز
مهاجم استقلالی ها با دو گلی که وارد دروازه سیاه جامگان کرده است، در تنها بازی انجام داده خود برای این تیم، نام خود را به عنوان یک گلزن تمام عیار مطرح کرده است.

1034062

امید ابراهیمی: دو امتیاز
هافبک استقلالی ها نیز دو گله دیگر این تیم است که هر دو گل خود را در بازی با تیم ملوان به ثمر رساند.

1026771

مهدی طارمی: دو امتیاز
مهاجم بوشهری سرخپوشان که بدون شک پدیده این تیم در لیگ چهاردهم بود، دربازی های دوم و سوم پرسپولیسی ها در مقابل استقلال خوزستان و سپاهان برای تیمش گلزنی کرد.


1035915

هادی نوروزی:
کاپیتان اول سرخ پوشان در لیگ پانزدهم را هم می توان یکی از بازیکنان باارزش لیگ دانست، وی تامیانه های بازی دوم تیمش که از بازی اخراج شد یک گل و یک پاس برای پرسپولیسی ها برجای گذاشت، گل و پاس گلی که در بازی اول و مقابل پدیده به وقوع پیوست.

1034659



مهرداد محمدی: دو امتیاز
یکی از دوقلوی مستعد راه آهنی ها، در بازی های این در لیگ پانزدهم تاثیر به سزایی داشت و با گل های خود در بازی های این تیم مقابل فولاد و تراکتورسازی باعث کسب امتیاز تیمش شد.

امین منوچهری: دو امتیاز
دیگر راه آهنی حاضر در این لیست درلیگ پانزدهم یک گل و یک پاس گل برای تیمش به جا گذاشت، او در بازی اول و در مقابل فولاد این امتیازات را برای خود جمع کرد.

991166

شجاع خلیل زاده: دو امتیاز
مدافع تراکتوری ها با حضور خود دربازی دوم این تیم در دربی تبریز توانست دوبار برای تیمش گلزنی کند.

1035024

داریوش شجاعیان: دو امتیاز
مهاجم گسترش فولادی ها نیز تاکنون و در دوبازی این تیم تبریزی اقدام به گلزنی کرد، وی در دربی تبریز و در بازی مقابل صبا از روی نقطه پنالتی گل های گسترش فولادی ها را به ثمر رساند.

کاوه رضایی: دو امتیاز
مهاجم ارزشمند ذوبی ها در بازی سومین این تیم زمینه ساز اولین پیروزی تیمش شد، وی در دیدار مقابل استقلالی ها دو پاس گل برای بازیکنان تیمش ارسال کرد.

1003502

محسن یوسفی: دو امتیاز
هافبک کهنه کار پدیده ای ها نیز تاپایان هفته سوم دو پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد که اتفاقا هر دو پاس نیز به کار این تیم آمد و باعث کسب امتیاز شد، در بازی اول مقابل پرسپولیس و در بازی دوم مقابل فولاد، گل های به ثمر رسیده این تیم روی پاس های یوسفی بود.

991444


احسان حاج صفی: دو امتیاز
مدافع، هافبک سپاهانی ها تاکنون برای این تیم در لیگ پانزدهم تاثیر گذاری بالا داشته است، وی در بازی اول در مقابل استقلال خوزستان تنها پاس گل تیمش را داد و در بازی سوم و در مقابل پرسپولیس یک گل زیبا به ثمر رساند و البته یک پنالتی نیز برای سپاهانی ها گرفت.

1035927

باقی ارزشمندترین ها

اما بازیکنان دیگری نیز هستند که تنها به واسطه یک گلی که به ثمر رساندند و یا پاس گلی که ارسال کردند، تنها یک امتیاز کسب کرده اند.

امید عالیشاه، آرش افشین، مازیار زارع، فرزاد حاتمی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، هادی عقیلی، علی کریمی، مهدی شریفی، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، حسین ابراهیمی، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، جواد نکونام، مهدی ترابی،مسعود ابراهیم زاده، محسن دلیر، محمد حسین مرادمند، یونس شاکری، فرشاد جان فزا، عباس بوعذار، جلال الدین علی محمدی، حسین زامهران، علیرضا نقی زاده و محمد غلامی بازیکنانی بودند که برای تیم هایشان اقدام به گلزنی کردند.

آرش برهانی، خسرو حیدری، بهنام برزای، پژمان نوری، محمد نزهتی، رسول نویدکیا، اسماعیل شریفات، حمزه یونس، فرناندو ده خسوس، مهدی کیانی، خوزه ماچادو، غلامرضا عنایتی نیز با تنها پاس گل هایی که برای تیم هایشان ارسال کردند نام خود را در لیست یک امتیازه ها ثبت کردند.

نکته جالب در این قسمت نیز حضور فرناندو ده خسوس دروازه بان استقلال خوزستان است که در بازی مقابل پرسپولیسی ها با شروع مجدد خود یک پاس گل برای بیت سعید به وجود آورد.

 

دیدگاه‌ها