کد خبر : 1260914 | 28 مرداد 1394 ساعت 13:54 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

ذوب آهن شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد

بختیاری زاده: گل محمدی بازیکن موثر برانکو بود

سهراب بختیاری بازیکن سابق تیم ملی معتقد است که گل محمدی دفاع تیز هوش تیم ملی بود که الان کمتر بازیکنی مثل او در خط دفاع وجود دارد.

بختیاری زاده: گل محمدی بازیکن موثر برانکو بود
بختیاری زاده به "ورزش سه"، گفت: اگر از دوران حضور یحیی گل‌محمدی در تیم ملی می پرسید باید بگویم او یکی از مدافعان با تجربه تیم ملی بود و جایگاه خیلی خاصی در تیم داشت. به نظر من هر تیمی برای موفقیت به چند بازیکنی مثل گل محمدی نیاز دارد.

او ادامه داد:در مورد غیبت گل محمدی در دور های از تیم ملی پیش از بازیهای جام جهانی 2006 پرسیدید باید بگویم که در آن زمان آقای دایی و گل محمدی و البته من در تیم صبا حضور داشتیم و تیم موفق شده بود تا مراحل پایانی رقابتهای آسیایی صعود کند برای همین هم دیرتر از بقیه بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه شدیم. اما در آن زمان هم آقای دایی و هم گل محمدی جزو بازیکنان اصلی تیم ملی ملی بودند. من هم در آن دوران بعد از آخرین بازی صبا به تیم ملی دعوت شدم.

وی افزود: اگر بخواهم از 4 مدافع خوب تاریخ ایران نام ببرم بدون تردید یکی از آنها یحیی گل محمدی است. او جزو بازیکنانی بود که همیشه در دفاع با آرامش و روان و ساده کار می کرد و اگر بخواهم در یک جمله در مورد بازی او مدافع بازی ساز و با هوشی بود که کمتر مثل او را در فوتبال ایران می بینیم.

بختیاری زاده در مورد تقابل برانکو و گل محمدی در لیگ، گفت: خیلی طبیعی است که یک شاگرد و استاد در سالهای بعد مقابل هم قرار بگیرند و بیشتر از اینکه این مساله برای آنها اهمیت داشته باشد برای رسانه ها جذاب است. با وجود ارادتی که به آقای برانکو دارم ولی متاسفانه پرسپولیس الان شرایط خوبی ندارد. در مقابل ذوب با وجود بازیهای خوبی که انجام داد تا هفته سوم ناکام بود. ولی بعد از آنکه ذوبی ها 3 امتیاز شیرین از استقلال در آزادی گرفتند الان شرایط بهتری به نسبت گذشته در لیگ دارند.

دیدگاه‌ها