کد خبر : 1261167 | 29 مرداد 1394 ساعت 14:14 | 130.4K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای مارکا

لیست خروجی های رئال مشخص شد (عکس)

مارکا امروز گزارش داد که 4 بازیکن در لیست خروجی رئال مادرید قرار دارند و به زودی راهی تیم های دیگر، بصورت قطعی یا قرضی خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جذب کوواچیچ، حالا مدیران رئال به کاهش لیست بازیکنان خود فکر می کنند. این لیست که هم اکنون شامل 28 بازیکن می شود، باید به 25 نفر کاهش یابد و طبق گزارش مارکا، رئالی ها قصد دارند لیست خود را برای نیم فصل با 25 بازیکن ببندند.

ایارامندی، لوکاس سیلوا، آسنسیو و کیلور ناواس، بازیکنانی هستند که در لیست مازاد رئال مادرید قرار دارند و از این میان تنها کیلور ناواس شانس بقا خواهد داشت و 3 بازیکن دیگر بطور حتم از رئال جدا می شوند.

ایارامندی و سیلوا پس از اضافه شدن متئو کوواچیچ، دیگر جایی در میانه زمین رئال نخواهند داشت. ایارامندی سه تیم لیورپول، یوونتوس و سوسیداد را خواهان خود می بیند و البته احتمال انتقال قرضی او نیز وجود دارد.

لوکاس سیلوا که ژانویه گذشته با 15 میلیون یورو از کرویزیرو به رئال پیوست نیز بصورت قرضی به تیمی دیگر خواهد رفت. به ادعای مارکا، 10 تیم خواهان به خدمت گرفتن این برزیلی شده اند.
کار انتقال قرضی آسنسیو به اسپانیول نیز تقریبا تمام شده اما کیلور ناواس تنها در صورت اضافه شدن دخیا به رئال، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

1036556

دیدگاه‌ها